voor Ingee en iedereen

A

Anoniem

Guest
he lieve Ingee, en allemaal ik zag dat je een bericht voor me had achtergelaten maar omdat het al ff terug is heb ik het hier maar even gekopieerd.

Ik keek toevallig een beetje terug hier op het forum en zag ineens je berichtje heb ik van de week  helemaal overheen gelezen maar gelukkig zie ik het nu.

fijn dat je nog ff wat laat weten want ik ben momenteel een beetje onrustig aan het wachten wanneer mijn ongi weer komt ik heb de laatste dagen wel een wat trekkerig en zeurderig gevoel maar er zet nog niks door ik denk zelf dat het rond 6 mei zal komen maar dat heb ik zelf een beetje uitgerekend en omdat ik deze maand niet heb geklust is er ook geen spanning zo van...zou het weer zover zijn.

Raar hoor dat je al die maanden al zo naar je ongi toe leeft en dan nu deze maand ineens niks we hebben er voor gekozen om deze maand na de miskraam eerst mijn menstruatie te laten komen en dan na een dag of 10 weer te gaan klussen want dan is het weer tijd voor de eisprong.

Omdat we nu aan het verhuizen zijn en er veel geverfd en gedaan moet worden en ook geschouwd en schoongemaakt met allerlei middeltjes hebben we er ook voor gekozen ( niet van harte maar ja dan hoef je achteraf   ook niet bang te zijn mocht het wel raak zijn, omdat je veel verflucht hebt ingeademd ofzo)   ben blij als ik weer ongi ben dan heb ik ook weer het idee dat het goed zit allemaal dus opzich toch wel goed dat we een maandje niks doen ....maar makkelijk is het niet kan niet wachten om weer te mogen starten kan ik je wel vertellen !!

Ik was inderdaad na het hsg onderzoek (eileiders schoonmalen na 2 maanden zwanger ben nu alleen een beetje bang dat het straks niet meer zo is omdat we nu weer een maandje verder zijn????!!!

Ik hoop zo dat ik weer snel zwanger mag zijn nu je het eindelijk hebt mogen mee maken hoe kort ook hoe moeilijker het wordt als het niet zo is echt eng hoor!!! bah dus hopelijk is het er weer snel weer de ongi maar ook de zw schap  zucht...

Het  gaat  redelijk maar toch denk je er nog regelmatig aan  of overna hoor zeker bij een bepaald liedje ken  je dat laatste  liedje van zangeres Anouk als ik dat hoor dan moet ik aan dat  'dingske' denken zoals ik het liefdevol noem dus dat is  nog wel moeilijk en  soms is er nog wel een traantje hoor maar dat mag toch?! heb net bij de  drogist nog een heel lief klein knuffeltje gekocht dat  moet je eigenlijk aan bv een jasje hangen  zodat  de  speen ( fopspeen) niet op de grond valt als ze  deze uitspugen ofzo ik moest het echt hebben zo lief!! hihi zeg maar tegen mezelf dat er nog een mini beetje  hormonen  in  mijn lichaam zaten !!

Hoe is het met jou/jullie?

liefs Chili xx

Lieve Chili
ik ben blij dat ik een bericht van je lees.Ik was al benieuwd hoe het met je zou zijn.

Ik vind dat je je er goed door heen geslagen hebt hoor!

Enne...van die minihormonen  is heel begrijpelijk toch,ik had het denk ik ook gedaan hoor haha.

Ik hoop voor je dat je snel weer wat duidlijkheid in je cyclus krijgt,dan kom je ook weer wat sneller in balans.

liefs Cindy

Terug
Bovenaan