voor Ingee

A

Anoniem

Guest
Ik gluur regelmatig even op december moeders, en nu zie ik tot m'n schrik dat je je nod hebt verplaatst naar 19 april. Balen zeg, had echt gehoopt dat het voor ons allemaal geluk zou gaan brengen. Ikzelf moet nog twee weken wachten, m'n eisprong is nu pas geweest (dag 25; zal wel komen door een fikse verkoudheid) .
Kop op, he! Het gaat een keer lukken. Groetjes van Greetje

he Ingee,

Ik reageer ook maar ff op dit berichtje ben van de week ziek geweest, griep en heb denk ik iets gemist wat is er met je nieuwe nod dag dan???? is ie verlaat? was da nou? we hadden toch afgesproken dat we samen door zouden gaan naar het decemberforum??!!! ik hoop zo dat het nog wil lukken hoor!!

hou je haaks en ik lees het wel hoe het nu zit sterkte!

liefs Chili x

He dag lieve meiden!

Wat ontzettend lief dat jullie een berichtje voor mij hebben achter gelaten.
Bij toeval las ik dit berichtje. Ik was namelijk op zoek naar de site waar je goedkoop testen kan bestellen en ik wist dat daar ooit over geschreven was. En zo las ik opeens jullie ontzettend lieve berichtjes.

Voor mij gevoel was het deze keer gelukt . Had heel veel 'kwaaltjes'. Echter ik werd opeens paar dagen te vroeg ongi. Op dat moment voelde ik me echt heel alleen en ik zag allemaal nieuwe namen en dacht die kennen me toch niet dus geef alleen maar nieuwe nod door.

Maar met mijn man heb ik afgesproken dat we ronde 6 er toch voor gaan. Ik heb pas op 14 april mijn afspraak bij de gynea. voor het uitstrijkje en mijn eisprong ligt er net voor dus we gaan er deze ronde nog voor en..................... ben dan toch nog uitgerekend in december!!! Dus Chili ik kan mijn kant van de afspraak toch nog nakomen!

Greetje en Chili ik ga ontzettend voor jullie duimen!

he Ingee,

jammer van je ongi maar toch nog goed nieuws dat we toch nog eventueel naar het decemberforum zouden kunnen!! spannend hoor goed dat jullie toch nog kunnen klussen voordat jullie naar de dokter toe moeten ik hoop het zo dat we SAMEN naar het decemberforum kunnen lijkt me echt gaaf!!

hoe is het nu zit je nu weer in de klusperiode??

ik lees het wel weer zet je het weer als een nieuw berichtje op het forum anders moeten we zo ver terug kijken!

succes en ik hoop je snel weer hier te treffen!!

ik wacht momenteel op mijn nod dag op 7 april heb gelukkig wel wat afleiding want van de week krijgen we de sleutel van het nieuwe huis spannend!!!

xx Chili

He lieve meiden!

Hoe is het met jullie?

Greetje volgens mij zit je nu rond je nod??

Chili: sleutels van jullie nieuwe huis??!!! Waar hebben jullie een huis gekocht? Lekker verstand op nul en lekker in het huis klussen ;-)
He meid ik vind het nu tijd voor je worden dat je een babietje in je buik krijgt dus een nieuwe start in jullie nieuwe huis met jullie nieuwe babietje. het is jullie gegunt en ik zal extra hard voor je duimen!
Je laat het me wel zo snel mogelijk weten he!?

( o ja een nieuw berichtje hoeft niet meer want hij wordt nu automatisch weer bovenaan geplaatst of bedoelde je dat niet?)

Tot gauw en hopelijk met vruchtbaar nieuws!

Hoi Ingee,

Helaas moet ik nog even geduld hebben, het lijkt erop dat ik op de 27e dag een eisprong heb gehad en dan zou 5 april m'n nod zijn. Maar ik ben natuurlijk erg ongeduldig (en had nog testen die tot 03-05 gebruikt konden) dus een testje ertegenaan gegooid: negatief natuurlijk. Denk dat ik dus echt tot na het weekend moet wachten.
Weet ook niet meer wat ik moet denken: eet me suf in chocola, krijg pukkels (en volgens mij niet alleen van die chocola), ben vreselijk emotioneel af en toe , maar voel eigenlijk niets; klein beetje rugpijn en heel af en toe een zeurderig pijntje onderin.
Kortom: als ik niet gestoord word van m'n lichaam, dan word ik het wel van mezel.
Maar als ik nieuws heb zal ik het melden.
Groeten, Greetje

Hele foute grap: toch ongesteld geworden.
Dus de volgende nod wordt 6 mei, dat betekent
dat ik december-moeder af ben en doorga voor januari.
Veel plezier de komende dagen !?

Groeten, Greetje

He mei, wat ontzettend rot voor je!!!

Ik hoop voor je dat de volgende ronde wel raak is.
Maar nou kan je je eigen januari 2006 moeders club maken en dan ben je de eerste de zwanger wordt!!!

Nou ik hoop dat bij mij ronde 6 geluk brengt om verschillende redenen. Maar als het raak is dan ben ik rond 30 december uitgeteld en dat kan natuurlijk ook altijd nog januari worden en dan zijn we alsnog samen!!!!!

Kop op meid nieuwe ronde nieuw kansen!

Terug
Bovenaan