Voor Ingeeeee

A

Anoniem

Guest
lieve Ingeee,
aanstaand weekend is mijn NOD, dus nog ff wachten. Als ik ongi word, ga ik meteen de huisarts bellen heb ik met mezelf afgesproken! Weet je ook wat die behandeling inhoudt? Ik weet wel dat ze de vorige keer een stukje van de baarmoederwand wilde wegbranden....maar gelukkig was dat toen niet nodig vonden zij en wilde het nog aankijken. Het schijnt niet zo heel erg te zijn maar mij lijkt het geen fijn idee, als het helpt en nodig is, ja dan moet het natuurlijk wel. Eerst maar mijn nod afwachten, erg spannend dus........
duim je voor me!? bedankt voor je info want ik ga wel even bij mijn HA vragen hoe dat nu precies zit.

Natuurlijk duim ik voor je!!!! Ik hoop het echt voor jullie. Had jij nou ook nog een peuter rondlopen?
Wat ik van mijn gyn begrepen heb ik dat sinds kort alle vrouwen met een pap 3a doorgestuurd dienen te worden naar de gyn. Daar wordt bekeken wat er gedaan gaat worden. Mijn gyn heeft na een paar weken ( moet namelijk 6 weken tussen uitstrijkjes inzitten) een niuw uitsrijkje gedaan en dmv een 'telescoop'binnen gekeken(doet niet pijn).
Pap3a is eenvoorstadium maar wil absoluut niet zeggen dat het ooit kanker wordt. Maar ik kna begrijpen dat je niet zolang in spanning wil zitten.
Maar natuurlijk hoop ik dat je dit weekend een ontzettend positieve test hebt en dan zie je over een jaar wel weer!
Liefs!

ja mijn zoontje wordt 2 jaar zondag en zaterdag is mijn nod, hellluppp

Oeps niet echt een fijne combinatie. De hele familie en vrienden komen zeker? Lekker stressvol en dan kan je nod uitblijven. MMMMMM Anders koop je toch een test en test je
zaterdagochtend. Wie weet heb je dan een dubbel feestje te vieren!
Mijn zoontje is 2 jaar en 3 maanden en ik heb net uitgerekend dat als ik deze ronde zwanger ben/word ik ongeveer op zijn derde verjaardag uitgerekend ben!!

Terug
Bovenaan