Hoi Ingrid,
Alles goed met je.
Misschien dat ik het een beetje verkeerd uitgelegt hebt.
De gyn bedoelde ermee te zeggen, dat we niet 123 moesten denken dat er uit die uitslag iets kwam.
Ze bedoelde daarmee meestal komt er geen uitslag uit snap je een beetje wat ik bedoel.
Maar eind van deze maand zal mijn man alvast de test laten doen en als blijkt dat ik niet zwanger ben dan laat ik het ook doen.
Ik weet niet wat voor test jij of jullie krijgen.
Maar die van ons duurt 6 uur dat is met bloedprikken en daarna zo'n drankje drinken en een paar uur later terug komen en dan weer bloedprikken.
Ik wens jullie beide suc6 en hoop dat er niks erngstigs eruit komt.
En dat je snel weer in verwachting bent.
Hoi Caroline,
Met mij gaat het nu weer goed.
Hoe is het met jou.
Ik las al dat je druk aan het verbouwen was dat brengt wel stress met je mee denk ik.
Hé wat jammer dat je nog niet inverwachting bent, maar ik hoop voor je heel snel.
Ik vind het heel erg moeilijk dat me man naar Irak gaat.
Maar ik weet ook dat het zijn beroep is.
Ik hoop dat die 4 maanden snel om zijn.
Ik wens jullie suc6 toe met de verbouwing en hoop dat ik snel te horen krijg van je dat je inverwachting bent.
Liefsss
Cindy
Alles goed met je.
Misschien dat ik het een beetje verkeerd uitgelegt hebt.
De gyn bedoelde ermee te zeggen, dat we niet 123 moesten denken dat er uit die uitslag iets kwam.
Ze bedoelde daarmee meestal komt er geen uitslag uit snap je een beetje wat ik bedoel.
Maar eind van deze maand zal mijn man alvast de test laten doen en als blijkt dat ik niet zwanger ben dan laat ik het ook doen.
Ik weet niet wat voor test jij of jullie krijgen.
Maar die van ons duurt 6 uur dat is met bloedprikken en daarna zo'n drankje drinken en een paar uur later terug komen en dan weer bloedprikken.
Ik wens jullie beide suc6 en hoop dat er niks erngstigs eruit komt.
En dat je snel weer in verwachting bent.
Hoi Caroline,
Met mij gaat het nu weer goed.
Hoe is het met jou.
Ik las al dat je druk aan het verbouwen was dat brengt wel stress met je mee denk ik.
Hé wat jammer dat je nog niet inverwachting bent, maar ik hoop voor je heel snel.
Ik vind het heel erg moeilijk dat me man naar Irak gaat.
Maar ik weet ook dat het zijn beroep is.
Ik hoop dat die 4 maanden snel om zijn.
Ik wens jullie suc6 toe met de verbouwing en hoop dat ik snel te horen krijg van je dat je inverwachting bent.
Liefsss
Cindy