voor ingridk

Hai,

Mijn man gaat de speen toevallig nu net kopen, hij is onderweg. Ik zou het al eerder doen, maar toen zij de verpleegkundige van het CB dat we ook best in elke voeding een schepje Nutrix mogen doen, en dan wordt het dikker, dus werkt de 3 standenspeen weer prima. Maar ik ben toch bang dat ons zoontje  te dik wordt, omdat hij nu altijd pap in zijn fles krijgt. Vandaar dat we nu toch maar die speen gaan proberen, zonder de Nutrix. En dan alleen in de 1e en laatste fles Nutrix doen. Ik vind het best wel lastig om uit te vinden wat het beste werkt. Ik laat je nog wel even weten of de speen bij ons ook werkt.

Leuk dat je er nog even naar vraagt!

Groetjes
Ingrid

Hai,

Waar heb jij de speen gekocht? Ik kon hem bij de Etos niet vinden, en mijn man is bij de Trekpleister geweest, daar was hij ook niet. Ons "schema" is alweer gewijzigd, Jorne slaapt vandaag erg veel, hij komt dus niet aan die 5 voedingen toe, dus we doen nu 4, maar wel in elke fles een beetje Nutrix, dus zoals het nu staat hebben we de speen niet nodig. Ben benieuwd of hij de nacht doorkomt op 4 voedingen. Zoniet, dan doen we weer 5 flesjes, en heb ik die speen wel weer nodig. Beetje onrustig hier dus. Hij kreeg 5x 200 cc, maar ik heb het gevoel dat we de flesjes in te weinig tijd moeten geven omdat hij nu zoveel slaapt. Die grapjas werd pas om 8.45 uur wakker. Toen om 10.15 weer in bed, tot 13.30. En toen van 15.00 tot   17.00 en nu (19u) slaapt hij alweer.

Groetjes
Ingrid

marek had dat de afgelopen 2 dagen ook  (was vandaag alweer afgelopen  haha)
wist niet wat me overkwam .hij heeft nog steeds de voeding om de 3 soms 4 uur zit nog steeds geen regelmaat in maar goed, maar normaal gesproken is hij dan veel wakker in de tussentijd   dus was wel even lekker een keertje dat hij zo veel sliep. maar goed werd me niet langer gegunt haha..
maar goed ik heb de speen al bij de da drogist gekocht en van de week bij prenatal maar wat stom dat ze die speen niet hebben bij etos .maar heb dat ook al vaak gehad dat ik iets nodig had n dat ze dat bij ons hier (in hengelo ov ) niet hadden dus ik ga er al niet eens meer naartoe.

groetjes mira en marek (morgen) 7wk

Hai,

Ik kom deze week nog bij Prenatal in Leeuwarden, dan haal ik hem daar wel weg. Raar dat de Etos het inderdaad niet heeft. Ze hebben daar niet veel keus in Difrax spenen. Jorne sliep vanochtend weer tot half 9, terwijl hij gisteren 4 voedingen van 210 cc (incl. 3 kleine schepjes Nutrix) heeft gehad,  dus ik denk dat we dat vandaag maar weer doen, op die manier heb ik de speen niet nodig, maar ik haal hem toch voor de zekerheid, wie weet kan hij op 4 voedingen blijven, zou wel super zijn! Kunnen we eindelijk weer lekker vroeg op bed. Komt mooi uit want ik ga donderdag weer aan het werk, ben 19 weken vrij geweest, goh, wat gaat de tijd snel.

Groetjes
Ingrid

wat heerlijk zeg wij hebben hier ook een heerlijke nacht gehad .
om half 11 hebben we marek de laatste voeding gedaan en om 5.30 uur kwam hij pas weer.hopen voor jullie dat jorne op die 4 voedingen blijft zou inderddad mooi wezen.
hoef zelf pas over  3 weken weer aan het werk maar heb er nog niet veel zin aan.maar mag niet klagen hoef tot februari maar 1 ochtend in de week te werken dus dat is wel lekker tenzij ik ergens anders nog wordt aangenomen.
in ieder geval alvast succes donderdag   en dat het zo door mag gaan met jorne haha

groetjes mira mv marek 7 wk

Terug
Bovenaan