Voor Inkie81

Hoi Inkie,
Ik krijg al een echo vrijdag omdat ik medische klachten heb die een piepklein risico vormen voor de zwangerschap.
Dus dat is wel fijn. Ik hoop dat we het hartje al kunnen zien kloppen. Dat is dan toch een hele geruststelling.
In mijn vorige zwangerschap kreeg ik met 6 weken een echo en toen zagen we alleen een vruchtzakje. Toen moest ik met 8 weken terugkomen en gelukkig zagen we toen een mooi hartje kloppen.
Ben erg benieuwd!
Wat jammer dat jij nog zo lang moet wachten! je kunt ook voor een pretecho gaan met 9 á 10 weken. Heb ik vorige keer ook gedaan en dan zie je een prachtig klein mensje met een hoog voorhoof (hihi) en armpjes en beentjes. Het kostte toen 25 euro, nu 30 geloof ik....
Succes!

hoi billie,

bedankt voor je snelle reactie!!
maar ik ga toch netjes wachten tot 12 weken
ik moet 6 maart naar de vk en dan hoor ik ook gelijk de datum van de echo dan word het vast wat meer werkelijkheid.

wel spannend allemaal hoor en ik vind het zo moeilijk om het niet te vertellen ik heb me ook al een paar x bijna versproken erg is dat joh.
ik ben al blij als ik de 12 weken mag halen en helemaal blij dat ik het dan tegen iedereen kan vertellen.

werk jij nog?
zo ja wanneer vertel jij het tegen je baas en collega's?

groetjes van inkie

Terug
Bovenaan