voor ir77

A

Anoniem

Guest
Hey.

Ik las dat jij in Westwoud woont.
Wat gezellig, dan zijn we buren want ik woon in Hoogkarspel.
Erg gezellig he al die dorpen hier.
Jullie wonen er nog maar net las ik. Waar woonde jullie hiervoor dan?

Groeten van Miena.

Hey Miena,

Wat grappig dat je zo dichtbij woont!
We zijn vanuit Hoorn hier komen wonen. Daar hadden we een klein appartement met 1 slaapkamer dus dit is voor ons een klein kasteeltje!
Ik ben 30 jaar en jij? Ik ben net gestopt met de pil en ben nu nog nepongesteld zeg maar. Ik vind het erg spannend om er straks Echt voor te gaan! Het is voor ons het eerste kindje.
Ik werk trouwens in Hoogkarspel maar zeg lekker niet waar .

Groetjes Iris

Hey Iris.

Westwoud is toch wel heel wat anders dan Hoorn lijkt mij.
Woonden jullie daar in de stad? Of aan het water bij het ijselmeer ?
Ik ben 33 jaar en we hebben een dochter van 3.
We zijn nu bezig voor een 2e wonder.
Een spannende tijd breekt er idd voor jullie aan. Hopen dat je snel zwanger bent en niet elke maand in de spanning en stress hoeft te zitten.
Werk je in de zorg ????.........haha

Groeten van Miena.

Goeiemorgen  Miena,

Dit forum is wel errug verslavend zeg!
We woonden in de Risdam, echt zo een wijk waar alles opelkaar en inelkaar omgebouwd staat. We hebben er bewust voor gekozen om wat landelijker te gaan wonen. Het enige nadeel is dat er hier in het dorp geen winkels zijn maarja Hoorn en Hoogkarspel zijn dichtbij.
Ik werk niet in de zorg nee... en jij? of ben je fulltime moeder?
Ik woon trouwens nog maar ruim een jaar hier in Noord-Holland. Ik kom uit Friesland...maar de liefde he die brengt je wel eens naar andere oorden! Moest wel even wennen hier maar het bevalt me nu prima.
Hoe heet je dochtertje?
Ik ga nu even een lekker uitgebreid ontbijt voor mij en mijn kereltje maken
Doei groetjes Iris

quote: ir77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2007 09:41:06'));

Goeiemorgen  Miena,

Dit forum is wel errug verslavend zeg!
We woonden in de Risdam, echt zo een wijk waar alles opelkaar en inelkaar omgebouwd staat. We hebben er bewust voor gekozen om wat landelijker te gaan wonen. Het enige nadeel is dat er hier in het dorp geen winkels zijn maarja Hoorn en Hoogkarspel zijn dichtbij.
Ik werk niet in de zorg nee... en jij? of ben je fulltime moeder?
Ik woon trouwens nog maar ruim een jaar hier in Noord-Holland. Ik kom uit Friesland...maar de liefde he die brengt je wel eens naar andere oorden! Moest wel even wennen hier maar het bevalt me nu prima.
Hoe heet je dochtertje?
Ik ga nu even een lekker uitgebreid ontbijt voor mij en mijn kereltje maken
Doei groetjes Iris

Goedemorgen Iris.

Dit forum is idd erg verslavend. Ben nu alleen een paar dagen niet geweest vanwege de pinksterdagen en mijn werk.
Jullie woonden in de Risdam, was dat wel prettig wonen? Je hoort verhalen dat je daar erg moet uitkijken 's avonds met over straat lopen. Vooral op het station.
Het lijkt mij idd ook erg lastig als je geen supermarkt om de hoek hebt. Ik loop 5 min en ben bij de Deen. Wie weet ben ik je daar zonder het te weten wel eens tegen gekomen.....hihi
Ik werk in de zorg voor 15 uur in de week. Dit is voornamelijk 's avonds. Was makkelijk te combineren is en heb dus weinig oppas nodig.
Hoeveel uur werk jij en weet je al hoe je dat straks gaat doen als jullie een kindje hebben?
Dus je komt uit friesland.....Ik heb een friese vader. Heb er zelf nooit gewoont hoor dus kan geen woord fries praten. Alleen mijn achternaam is fries.

Nou meid ik ga zo Ilse wegbrengen naar oma en ga daarna naar mijn werk.
Heb vandaag curcus.

Prettige dag. Als je het leuk vind kunnen we op de msn eens met elkaar kletsen.
Ik hoor het wel.

Groeten van Miena.

Hey Miena,

Ik ben ook een paar dagen niet geweest, druk druk druk.
Ik denk dat je in de war bent met de Kersenboogerd, dat schijnt idd een erge wijk te zijn.
De Risdam is bij de Huessmolen in de buurt.
We hebben elkaar vast wel eens gezien ja! Ik werk namelijk wel in het winkelcentrumhaha.
Ik werk nu 4 dagen waaronder ook de zaterdag. Als er straks(hoop hoop) een kleine is wil ik proberen om 3 dagen te werken en dan zo met mijn vriend afstemmen dat we zo weinig mogelijk oppas hoeven te regelen. Mijn ouders wonen in Friesland dus even een dagje oppassen gaat dan niet zo makkelijk natuurlijk. Schoonmoeder woont in Wognum dus dat is dichterbij. Wat leuk dat je vader een Fries is, waar komt ie precies vandaan?
Hier komt trouwens nog wel de SRV langs dat is wel makkelijk voor de vergeten boodschap maar ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt, zal ook wel super duur zijn.
Jij bent dus al moeder en wat ik mij zomaar afvroeg is dat ik hier op dit forum veel meiden zie die dus voor hun 2e of 3e kindje gaan en dat ze met bijna de zelfde vragen zitten als meiden die er voor het eerst voor gaan. Ik ben dus zo Groen als gras(ik krijg het vetgedrukte niet meer weg) in het zwangergebeuren maar is die 2e keer dan eigenlijk net zo vreemd raar spannend weer anders als die eerste keer?
Ik ben nu (he het is weer gewoon) 3 dagen pilvrij haha ik lijk wel een verslaafde, maar ik merk nog nix.
Msnen lijkt me leuk: irislinek@hotmail.com voeg me maar toe als je wilt.
Ik kruip nu lekker op bedje, spreek je snel!
Groetjes Iris

Terug
Bovenaan