quote: ir77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2007 09:41:06&apos

);
Goeiemorgen Miena,
Dit forum is wel errug verslavend zeg!
We woonden in de Risdam, echt zo een wijk waar alles opelkaar en inelkaar omgebouwd staat. We hebben er bewust voor gekozen om wat landelijker te gaan wonen. Het enige nadeel is dat er hier in het dorp geen winkels zijn maarja Hoorn en Hoogkarspel zijn dichtbij.
Ik werk niet in de zorg nee... en jij? of ben je fulltime moeder?
Ik woon trouwens nog maar ruim een jaar hier in Noord-Holland. Ik kom uit Friesland...maar de liefde he die brengt je wel eens naar andere oorden! Moest wel even wennen hier maar het bevalt me nu prima.
Hoe heet je dochtertje?
Ik ga nu even een lekker uitgebreid ontbijt voor mij en mijn kereltje maken
Doei groetjes Iris
Goedemorgen Iris.
Dit forum is idd erg verslavend. Ben nu alleen een paar dagen niet geweest vanwege de pinksterdagen en mijn werk.
Jullie woonden in de Risdam, was dat wel prettig wonen? Je hoort verhalen dat je daar erg moet uitkijken 's avonds met over straat lopen. Vooral op het station.
Het lijkt mij idd ook erg lastig als je geen supermarkt om de hoek hebt. Ik loop 5 min en ben bij de Deen. Wie weet ben ik je daar zonder het te weten wel eens tegen gekomen.....hihi
Ik werk in de zorg voor 15 uur in de week. Dit is voornamelijk 's avonds. Was makkelijk te combineren is en heb dus weinig oppas nodig.
Hoeveel uur werk jij en weet je al hoe je dat straks gaat doen als jullie een kindje hebben?
Dus je komt uit friesland.....Ik heb een friese vader. Heb er zelf nooit gewoont hoor dus kan geen woord fries praten. Alleen mijn achternaam is fries.
Nou meid ik ga zo Ilse wegbrengen naar oma en ga daarna naar mijn werk.
Heb vandaag curcus.
Prettige dag. Als je het leuk vind kunnen we op de msn eens met elkaar kletsen.
Ik hoor het wel.
Groeten van Miena.