voor Irene

Ha Irene,

bedankt voor je lieve berichtje onder 1e oktober mama 2008.!

Het is nu zeker nog erg spannend hoewel wij zeker hebben geboft dat het zo snel raak was.
Ik ga dan ook zeker meedoen met moeders voor moeders. Heb me gisteren aangemeld.

Als de echo volgende week goed is hoop ik wat meer ervan te kunnen genieten.
We hebben het al wel vertelt aan onze ouders en zussen vorige week. zijn allemaal erg blij dat het nu dan toch gaat gebeuren.

Heel veel succes met het plassen  en hoor wel hoe het verder gaat!

groetjes Belle

Hoi Belle,

Ik ga heel erg voor jullie duimen volgende week!!! Heb je er wel een goed gevoel bij of twijfel je nog erg? Ik heb over het algemeen wel het gevoel dat het goed zit met ons klein garnaaltje in mijn buik, maar soms twijfel ik toch ook wel. Normaal denk ik toch?

Wanneer ben je trouwens uitgerekend?

Leuk om het te vertellen he!? Wij hebben het aan een klein groepje familie en vrienden verteld. Mijn ouders hebben er vooral erg veel moeite mee om het voor zich te houden. Het wordt hun eerste kleinkind en ze zijn heel erg enthousiast. Maar wij hebben er toch ook wel moeite mee om het voor ons te houden. Soms praat je ook bijna je mond voorbij, omdat we er thuis natuurlijk wel gewoon over hebben. Mocht de echo goed zijn 12 maart dan gaan we het vertellen, ook al is het dan nog geen 12 weken.

Houd je me op de hoogte van alle kwaaltjes  (we hebben het er voor over he!?) en vooral van de uitslag van de echo!

Groetjes, Irene

Hé Irene,

leuk zo'n vlotte reactie.

Mijn gevoel zegt dat het wel goed zit, maar compleet geen onderbouwing hiervoor. Hooguit omdat we er zo lang op hebben moeten wachten.

Wrs ben ik zo rond 7 oktober uitgerekend. Maar dat ga ik volgende week wel van de gyn horen. Mijn laatste menstruatie was rond 30/31 dec maar weet niet of er daar vanuit gegaan wordt of van de punctie/terugplaatsingsdatum.

Maar het is idd moeilijk om je mond te houden. Kan me dan ook goed voorstellen dat je het als de echo goed is gaat vertellen. Als het mis zou gaan wil je er misschien ook wel over praten...denk ik dan maar.

Bij mij weten mijn collega's het ook maar ja dat komt door de achtergrond.

Vandaag was moeders voor moeders bij mij en ik mag meteen beginnen met verzamelen. doe ik meteen weer iets terug!

Heel veel succes en we spreken elkaar hier wel.

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan