Voor Irma de verloskundige

A

Anoniem

Guest
Hallo Irma.
Ik las op het zwanger zijn Forum je antwoord op de vraag over Herpes Genitalis. Als je echt verloskundige bent, weet je heus wel wat dat is en hoe je moet handelen. Het antwoord wat je hebt "opgezocht" sloeg ook nergens op. Volgens mij ben jij helemaal geen vk! En je schrijfstijl (geen leestekens)roept bij mij helemaal vraagtekens op....Ik kom nu lang genoeg op deze forums om dat te herkennen. Als je geen vk bent moet je niet doen alsof, dat is misleiding. Groetjes Joosje

Hoi Joosje, en alle anderen,
Zie op het zwanger- zijn- forum; haar berichtje; er staat zoiets van ik ben geen VK, sorry. Beetje vaag, maar goed. Je bent er natuurlijk zelf bij als je haar een vraag vertrouwd.

(Ik blijf hier gewoon nog wat buurten hoor, hopelijk komen jullie gauw naar het juli of aug. forum), doei Tanja.

Nou, dat is inderdaad vaag zeg!Ik zag het al aan haar 'adviezen'. Ik vind het eigenlijk nog een soort van sneu. Misschien had ze wel graag vk willen worden vroeger? Ik hoop je snel te kunnen vergezellen op het aug. forum. Over 2 weekjes weet ik meer...
Groetjes, Joosje

Terug
Bovenaan