voor Isa84

A

Anoniem

Guest
Hoi Isa,

Wat leuk zeg dat je gaat trouwen, ik ga ook binnenkort trouwen in september.

Ik zal me nog es voorstellen ik lees nl wel alles mee maar reageer niet zo vaak.

Ik ben Siek 28 jaar in de  11 ronde alweer bezig voor ons 1 kindje woon samen en ga

dus in september trouwen.

Zoals ik las ben je al ver met de voorbereidingen wij ook wel maar weet echt niet wat

ik  de getuigen en ceremoniemeesters als bedankje moet geven, misschien heb jij

nog leuke ideeen?

Ik hoop voor je dat  je stiekum met z'n drieen mag trouwen, heel veel succes nog met

de voorbereidingen, en ik lees het allemaal wel hoe het gaat.

-X- Siek    

Hey meis,

Leuk dat jullie ook binnenkort gaan trouwen.
Ik zal mezelf ook even voorstellen. Ik ben isa
20 jaar en we zijn uiteraad bezig voor ons 1e
kindje. Wij zitten nu in ronde 6. Mijn nod is
ronde de 21ste. Ik ga over 3 weken en 6 dgn
trouwen, super spannend allemaal.
I
k vond het ook heel moeilijk die bedankjes.
Maar ik ben gister hier in dorp geweest bij
een drukkerij en die hebben een heel ruim
assortiment aan leuke bedankjes in een boekje
die je kunt bestellen. Ik ga zo bonon doosjes
bestellen met een bedanktekst, onze namen en
de trouwdatum  bestellen voor alle gasten.
En voor de ouders, broers zussen, opa's en oma's
een waxinelichthouder met daarop een leuke test,
weer de namen en trouwdatum. Erg leuk. Maar ook
wijnglaze bedrukt je kunt het zo gek niet bedenken
of ze hebben het! Misschien een tip!

Hoe gaat jullie dag er verder uitzien? Liefs isa.

Hoi Isa,
die wijnglazen vind ik een leuk idee had ik ook al aan zitten denken maar dan bier glazen de getuigen zijn geen wijn drinkers.
Voor de bedankjes hebben we al iets dat worden speldjes met een krabbetje erop dit is nl echt iets vanuit de stad waar ik vandaan kom.

De dagindeling moeten we nog maken samen met de fotograaf maar die word in grote lijnen: s'morgens haalt mijn dan nog vriend mij op gaan we eerst foto's maken daarna naar mijn werk (ik werk in een verzorgingshuis en vinden de bewoners geweldig)
daarna verzamelen we ons bij mijn ouders vanuit daar vertrekken we naar het stadhuis waar wij om 3 uur trouwen. Hierna gaan we al naar het feest adres waar we champagne cocktails  krijgen (wij doen geen taart ) hierna eten en daarna hoop ik een knalfeest.

En bij jou ook alle toeters en bellen of iets kleins en intiems(dit was mijn eerste idee maar ja t liep ff anders   hi hi hi)

-X- Siek  

Hahahahahahahaha ik moest echt zo lachten toen ik je berichtje las!
Wij wilde het eerst ook klein houden, maar ook bij ons liep het anders!

Wij weten de dag indeling al ongeveer!

Ik word bij mijn ouderlijk huis opgehaald door mijn vriend.
Daarna gaan we foto's maken alleen de locatie is nog
een vraag! Daarna verzamelen we bij ons eigen huisje om
vervolgens met de stoet naar het gemeentehuis te rijden.
Daar trouwen we om 16.00 uur. Daarna gaan we naar ons
receptie adres om daar een glaasje champagne te drinken.
((wij doen ook niet aan taart hihi)). Daarna gaan we alleen
met familie uit eten. (we trouwen niet voor de kerk, jullie wel?)

Heb jij je jurk al? Die van mij is in de maak. Ga jij verder die dag
nog naar de kapper en je op laten maken ofzo?

Ik wel ik ga me eerst bij een schoonheidssalon op laten maken
en daarna komt de kapper aan huis! Twee dagen ervoor ga ik
gel nagels laten zetten en mijn haar verfen en knippen! Verder ga
ik nu al zo'n twee maanden intensief naar de zonnebank  om een
kleurtje te krijgen! Spannend allemaal he! Het komt bij mij opeen
allemaal zo dichtbij echt eng!!!!!!!!!!!! Spreek  je snel weer! Liefs xxx isa.

He Meis

Nou ze zeggen dat je je gedachten moet verzetten dat het dan sneller zou lukken om zwanger te worden nou dat lukt wel aardig zo he?

Nee wij trouwen ook niet voor de kerk en ja mijn jurk is al klaar zelfs.
Dit komt omdat ik een nogal grote maat heb en we bang waren dat ik niks zou kunnen vinden dus zijn we, mijn moeder en ik, al heel vroeg gaan shoppen hiervoor.

Mijn beste vriendin is kapster en die doet mijn haar en ook dat van mijn vriend ze is ook ceremoniemeester. Lekker druk voor haar hahahaha.

Verder moet ik nog opzoek naar een goede schoonheidsspecialste kom er nooit maar vond het wel leuk om dat voor m'n trouwen toch maar es een keer te doen.
Me lekker te laten verwennen en een mooi make-up op te laten doen.
Ik wilde ook een zonnebank kuurtje gaan volgen.
Ik trouw dan wel na de zomer maar dan verbrand ik van de zomer niet zo snel, anders loop ik sraks met van die wittige vlekken van het vervellen en dat wil ik toch wel zien te voorkomen.

Vind het echt leuk om met je te babbelen hierover vind trouwens heel de site een verademing gewoon om te weten dat er meer mensen in het zelfde schuitje zitten.
Iets waar je zo vol van zit en er eigenlijk met niemand over wilt praten en toch ook weer wel

Nou weer een heel verhaal -X- Siek

Hoi hoi,

Ja echt een leuke site he! Ben je niet bang dat als je nu zwanger raakt dan niet meer in je jurk past? Ik kan normaal gesproken ook erg moeilijk kleding kopen omdat ik meestal maatje 34 heb, er zijn periodes dat ik opeens erg afval en dan pas ik zelf 34 niet meer. Maar gelukkig is dat met de jurk geen probleem ze nemen hem gewoon overal in! Maar wat betreft lichamen is het niet eerlijk verdeeld! Mijn moeder is echt heel erg dik. Hierdoor heeft ze veel lichamelijke klachten en dat is echt  onwijs vervelend.

Ik zou het wel gaaf vinden als we samen naar het februari forum mogen!!!
Nou spreek je snel weer, liefs isa.

Goedemorgen,

Nee ik ben nu niet meer bang dat de jurk niet past.
Als ik deze maand zwanger zou worden, wat onderhand wel een keer mag gebeuren, dan ben ik als ik trouw pas 3 maanden zwanger plus mijn overgewicht denk niet dat je dan al wat zou kunnen zien.
Ik ben echter al 11 maanden bezig en toen we +/- 6 maanden voor  ons huwelijk zaten had ik wel zoiets van o jee dus toen hadden we zo bedacht dan maar ff met condoom. Maar ja dan moet je ze wel gebruiken he!!!! Ze liggen nu nog onaangeroerd in het nachtkastje ik kon het niet. Ik wil al zo lang en zo graag een kleintje dat ik desnoods het hele huwelijk had uitgesteld.  Maar dat is nu niet meer aan de orde dus nu lekker trouwen en hoop ik met z'n drieen maar de tijd zal het leren.

En jij? Sorry kan nu ff niet terug lezen  maar had jij niet met hetzelfde probleem gezeten  dan als zwanger worden in een keer had gelukt?    

Nou ik ga nu lekker slapen kom net uit de nacht
veel liefs Siek

Hoi hoi,

Nee wij hadden dat probleem niet! We besloten iets meer als een half jaar geleden om te stoppen met de pil.We wilde ook wel trouwen maar dat stond toen nog een beetje ver van ons af. Drie maanden besloten we het dan echt te doen en heb toen expres een afspraak gemaakt op korte termijn. Omdat ik anders bang was dat als we over een half jaar zou trouwen ik me jurk niet meer zou passen. Maar ik weet niet hoe dat gaat, volgens mij kom je idd in de eerste drie maanden niet zoveel aan, maar toch! Leuk zo he dit contact! Spreek je snel weer! Liefs xxx isa.

Terug
Bovenaan