Voor Issie

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik zag je reactie bij de zomermama's topic over de BMR-prik. Het viel me gewoon op dat er "een bekende" reageerde, vandaar. Ik bedoelde het niet negatief of zo hoor!

Ben je er trouwens al uit of je wel om de prikjes gaat of dat je het uitstelt?

Groetjes,
Nelly mv Dean

Hmmm...Issie verdwaald??
Ik denk dat er iemand anders soms wat verdwaald is..
Sil

Sorry Nelly, ik heb nu al een beetje spijt van mijn opmerking.
Maar ook ik lees wel eens bij zomer mee en ik kwam daar een topic tegen waarin jij niet zo positief was over najaar. Zeg maar gerust heel negatief.
Dat stak me toch wel een beetje, vandaar deze, ietwat giftige reactie op jouw bericht.
Ik hoop dat je het een beetje begrijpt en ik zou er verder niet teveel woorden meer aan vuil willen maken.
Sil

Hmm, ik kan me even niet herinneren dat ik heel negatief was over dit forum. Het was in ieder geval niet m'n bedoeling. Sorry. Dit forum trekt mij eigenlijk niet zo aan, kan niet echt aansluiting vinden hier. Ik reageer af en toe op topics hier, maar zal dat dan niet meer doen.

Groetjes,
Nelly.

Hey Nelly,

Ik ben blij dat je hier nog reageert. Ik zat er best wel mee eigenlijk.
Ik dacht dus dat je het wel negatief bedoelde. Maar gelukkig dan dat dat niet zo was.
Ik lees af en toe ook op het zomerforum mee. Vind het altijd heel gezellig daar en omdat de kindjes daar net iets ouder zijn leer ik er soms ook weer van.
Ik reageer eigenlijk nooit maar met die BMR-prik dus wel even.
We zijn er nu wel uit dat we hem gewoon iets later laten zetten.

Maar dit blijft gewoon mijn forum hoor. Het is er niet altijd even druk maar de contacten die ik hier heb zijn me heel waardevol.

Groetjes,
Issie

Terug
Bovenaan