Voor J_u_f

A

Anoniem

Guest
Hoi,

bedankt voor je reactie. Al die dingen die jij zegt doe ik ook. Ik ben ook echt niet minder gaan eten, sterker nog, ik ben meer gaan eten. Ook 's nachts tijdens de voeding eet ik bijna altijd een   pakje sultana of zo. Ik heb ook gelezen dat je juist geen slagroomdieet moet gaan volgen, maar dat bedoel jij denk ik ook niet. Je bedoelt het waarschijnlijk als extraatje. Raar is het eigenlijk dat de bladen altijd vol staan over afvallen en dieeeten en nooit eens over aankomen . Ik was trouwens ook te licht voordat ik zwanger werd, maar zo licht als nu ben ik nog nooit geweest.

Groetjes,

Melanie, mama van Amber (9-12-06)

Ja het is echt lastig. Zekert als je eenmaal in die stress en vermoeidheid zit. Dan verbrand je vet als een gek en kan je er bijna niet tegenop eten. Ik at voor de zwangerschap al elke dag een half brood. Dat heb ik ook echt nodig. Toen ik zo licht was, moest ik nog meer eten om maar niet van mijn graatje te gaan. Ik bedoelde de slagroom idd als extraatje. Gewoon zodat je wat extra vet binnenkrijgt.
En idd er is niet veel over te lezen. Bijna altijd gaat het over afvallen. Maar andersom is net zo lastig. Ik vond mezelf ook af en toe echt lelijk. Je gaat er zo knokig en hoekig van uitzien.
Ik bedacht me wel; jij geeft natuurlijk BV. Ik ben daar met 6 weken mee gestopt en toen kwamen de kilo's er wel weer bij.

Veel succes

Terug
Bovenaan