Voor Jackje

Hallo Jackje......

Ik denk ik reageer meteen even op je berichtje.

Ik mag inderdaad gewoon verder gaan met de Clomid, omdat er natuurlijk aan de andere eierstok gewoon eitjes kunnen rijpen.

Ben zeker blij als ik dadelijk een stap verder mag. Ik ga een bepaald hormoon elke dag inspuiten. En daardoor zou mijn eisprong goed opgewekt moeten worden.....

Ik ben zo benieuwd.

Hoe is het bij jullie???

Liefs Flower

Hoi Flower,

Aha, nu weet ik hoe het zit, jij gaat tijdens 1 cyclus dus clomid en spuitjes gebruiken. Heb jij hiervoor een laparoscopie gehad? Ik zit nu op dag 34 en word echt gek van het wachten. Ik heb een eisprong gehad zei de fertivpk'e, maar wanneer precies weten ze niet. (op dag 22 was  er bloed geprikt en toen zagen  ze dus aan het progesterongehalte dat ik  een eisprong heb gehad)  Dus ik weet mijn nod ook niet. Hoop dat het met de clomid gaat lukken want anders moet ik geopereerd worden en ik denk niet dat ik dat wil. Dan ga ik -denk ik- maar op zoek naar een ziekenhuis waar je mag starten met het spuiten van hormonen voordat je een laparoscopie moet ondergaan. Zo vreemd dat het per ziekenhuis zo scheelt. Ik heb bijv. nooit hoeven tempen en ook geen follikelmeting, samenlevingstest, tussentijdse echo's enzo gehad.
Ik denk dat ik nog wel ongi ga worden, want heb af en toe een raar soort krampen in mijn buik. Ik hoop natuurlijk van niet, maar jah.
Uiteraard blijf ik duimen voor alle meiden op het forum, dat we maar snel zwanger mogen worden!

gr Jackje

Terug
Bovenaan