Voor Jacky

Hallo Jacky

Bedankt voor je reactie. Ja het is en blijft een raar gevoel. Heb hun vandaag een kaartje gestuurd en vertelt dat we heel blij voor hun zijn maar dat ik thuis wel even een traantje heb gelaten.
En dat ik jou zo feliciteer, ja je weet dat je op zo'n forum ook elke keer vrouwen tegen komt die zwanger zijn. Ook al kijk ik elke dag even en ben ik heel benieuwd hoe het met iedereen gaat, zit er toch een bepaalde afstand tussen. En dat makt het iets makkelijker. Je vroeg hoe lang wij bezig zijn en wanneer ik mijn NOD heb. We zijn nu tien maanden bezig en zondag 6 juni heb ik mijn NOD. Dus nog even een paar dagen wachten. Maar wel spannend. Af en toe voel ik me niet echt lekker, niet echt misselijk. Ik ben erg emotioneel.En mijn buik is helemaal in de war. Dan erge krampen, of gewoon buikpijn, anders dan anders in ieder geval. En mijn eetlust is niet zo erg als anders.
Hoe gaat het verder met jou? Voel je je al echt zwanger en heb je ook last van misselijkheid? Hoop snel iets te horen.

Liefs janna nienke
 
Hoi Janna Nienke,

Knap hoor, hoe je er mee omgaat. Ik denk dat het ook alleen maar goed is om wel te laten weten dat je zelf een traantje hebt moeten laten en je eigen verdriet hebt. Echte vrienden zullen dat zeker begrijpen.

Ik kan me inderdaad voorstellen dat het via zo'n forum wat makkelijker is. Toch redelijk anoniem.

Je NOD begint dus op te schieten nu. Spannend hoor. Ik ga zeker voor jullie duimen.
Dat van die krampen herken ik wel. Ik heb ze ook. Met name in mijn onderbuik. Mijn allereerste signalen waren pijnlijke tepels. Ons hummeltje is verwekt op vakantie in tenerife en daar klaagde ik soms al over pijnlijke tepels. Ik wilde er niet te veel acht op slaan omdat ik dacht ik wil het voelen, dus het zal vast niks voorstellen. Daarna begon het vorig weekend met vreemde krampen in mijn buik. Een beetje ongi achtig, maar toch echt wel anders.

Verder voel ik nog niet zo veel. Ben af en toe wel erg duizelig, maar niet super misselijk of zo. Hoop maar dat het zo blijft. En ja, ik voel me toch echt wel zwanger. Volgens mij straal ik het ook uit, maar niemand heeft nog iets gezegd of gevraagd. Maar dat is dan meer voor mijn gevoel dat het zo van me af te lezen is. Ik vind het wel moeilijk hoor om mijn mond te houden. Daarom is dit forum ook zo handig. Kun je er toch lekker over hebben en je dingen delen met een ander. Heerlijk hoor.

Je schrijft dat jullie nu 10 maanden bezig zijn. Ben je wel al bij de huisarts geweest of kan dat echt pas na een jaar. Ben je ook aan het temperaturen enzo?

Nou, ik hoop voor jou dat het snel 6 juni is en duim voor je.

Liefs,
Jacky
 
Hallo Jacky.

Ik wil wel geloven dat je het uitstraalt voor jou gevoel dan. Super trotse mamma. Mooi dat je je echt nog lekker voelt. Je noemde dat je soms duizelig bent en toen ik dat las dacht ik, he daar heb ik ook last van 's morgens. Maar kan ook komen dat ik te snel uit mijn bed ben gestapt.

Ik ben nog niet bij de huisarts geweest, want mijn vriendin vertelde dat hij vindt dat je echt een jaar bezig moet zijn. Als het deze maand niet raak is dan ga ik beginnen met tempraturen. Maar dat lijkt me maar niets, maar ja je moet er wat voor over hebben. Ik heb ook gelezen over die ovulatietesten. Ik denk dat ik die dan ook maar ga kopen. Baadt het niet, schaadt het ook niet.
Hoe lang zijn jullie bezig geweest voordat je zwanger raakte en hou oud ben jij?
Zal even eten gaan koken. Vanavond weer druk met het huis aan de gang. We zijn bezig een huis te bouwen.

Veel liefs Janna Nienke
 
Hoi Janna Nienke,

Ik breek maar even in, in jullie berichtje. Ik wil even zeggen dat ik het heel moeilijk voor jullie vind om zo'n bericht te horen en dat ik het heel knap vind zoals jullie er mee omgaan.
Op 6 juni wordt mijn neefje 6, dus die dag moet wel geluk brengen! Ik zal in ieder geval heel hard voor jullie duimen.

Liefs Kiki

P.s. ik heb last van droge ogen, zere borsten en een vormverandering daarvan, ongi-krampen in mijn onderbuik en als ik te laat eet word ik heel misselijk. Ik hoop dat je nog iets aan mijn lijstje hebt. Ik zou het heel gezellig vinden als je meeging naar het febr.forum!
 
Terug
Bovenaan