voor jacoline

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik las al even geleden dat we eigenlijk best dicht bij elkaar wonen misschien is het leuk om eens wat af te spreken

groetjes sil

hoihoi!

Weet je, ik zou het leuk vinden om iets af te spreken. Alleen weet ik gewoon niet waar ik de tijd vandaan moet halen! Ik kom al amper toe aan het afspreken met "bestaande" vrienden en familie, laat staan met nieuwe vriendinnen! Zucht...
Naast m'n baan (32 uur) wordt m'n tijd en energie zo opgeslokt door Lara, m'n man, katten, konijnen, huishouden, boodschappen doen enz.
Wat dat betreft baal ik er zo van dat ik geen thuisblijfmama kan zijn; dan zou ik zeker tijd en gelegenheid scheppen om meer mama's te ontmoeten!

Ik hoop dat ik je niet teleurstel, maar ik zou mezelf echt voorbij lopen als ik je een toezegging doe, terwijl ik die niet waar kan maken!

Je kunt me trouwens wel vinden op Hyves, 'k heb je al een een aanvraag om vriendjes te worden gestuurd! Daar blog ik sinds kort regelmatig, mede om allerlei vrienden die ik niet of nauwelijks in real life zie een beetje op de hoogte te houden. Als je 't leuk vindt; drop eens binnen!

Groetjes,
Jacoline.

Terug
Bovenaan