Voor Jacoline

A

Anoniem

Guest
Ik lees net dat jij in Berg-Ambacht woont!
Wat leuk! Wij wonen in Ouderkerk. Vlakbij dus...

ik breek even in ik woon in gouda en heb in oudekerk gewerkt

groetjes sil

Hey!
Ja, Ouderkerk is inderdaad ook vlakbij. Alhoewel ik daar dus echt nooit kom! Een paar jaar geleden kwam ik er af en toe, omdat m'n zwager (van Asselt) daar woonde. Maar nadat hij met m'n zus getrouwd is wonen ze in Lekkerkerk. Ik werk ook in LKK.
Ik heb voorheen in Gouda gewerkt en ook 1 jaartje gewoond, maar nu dus al weer 2 jaar terug in mijn geboortedorp Bergambacht. Heerlijk rustig, vertrouwd en "thuis"...
Issie, heb je ook een Hyve? Je kunt mij vinden via de najaar2006mama-hyves.
Ik had Sil22 ook al uitgelegd dat er van een afspraakje ws weinig zal komen, ook al wonen we dicht bij elkaar; ik kom voor m'n gevoel al amper aan m'n eigen familie & huidige vrienden toe, laat staan nieuwe contacten leggen en onderhouden!
Via Hyves lukt het wel om een beetje op de hoogte te blijven van elkaar en heb ik niet de stress van "ik moet weer eens afspreken met die en die, maar wanneer en hoe?!"... (ik kan nogal een stresskonijn zijn wat dat betreft...)

Groetjes,
Jacoline.

Leuk zeg! Ook Sil, dat jij zo dichtbij woont inderdaad.
Helaas heb ik geen hyves
Ik heb het ook heel druk en kan ook amper al mijn contacten onderhouden helaas.
Maar wel leuk dat jullie zo dichtbij wonen.

Waar heb je gewerkt Sil?

@Jacoline, ik ken hier bijna geen mensen. Al komt de naam van Asselt me wel bekent voor. Ik ben hier komen wonden toen we gingen trouwen.
4 jaar geleden.
Wat dat betreft is het echt een dorp, je komt er echt niet in. Maar ik zit er niet zo mee, heb veel contacten in Gouda.

ik heb bij de kapsalon gewerkt maar 1 jaar hoor dus niet zo lang
groetjes sil

Terug
Bovenaan