voor jacqueline23

A

Anoniem

Guest
he jacq,

hoe is het daar bij jou?
heb al een paar dagen niks gehoord.
ben je inmiddels al ongi??
hoop gauw weer wat van je te horen.

groetjes sandra

Hey hoi,

Ik ben nog steeds niet ongi.

Als het goed is,tussen nu en zondag dat ik ongi word,denk zelf morgen.
Dus nog ff afwachten.

Ik had nog je verhaal gelezen over de ha.
Wel apart dat het zo per ha verschilt heh.
Die van mij stuurde mij meteen door en het was helemaal zijn eigen idee!
Ben je teleurgesteld? over 3 maanden mag je dan weer terug komen??
Heb je al geprobeerd tarwekiemoliecapsules te slikken??

nou in ieder geval veel succes deze nieuwe ronde,ik hoop dat ik ook weer gauw aan een nieuwe ronde kan gaan beginnen.
Ik hou je op de hoogte,

groetjes Jacq

hoi jacq,

op zich was ik wel teleurgesteld, maar ook weer niet.
aan de ene kant denk ik, als ik inderdaad net als jij tekort aan hormonen heb  dan wil ik dat natuurlijk liever zo snel mogelijk weten zodat we verder kunnen zeg maar.
aan de andere kant heb ik zoiets van, misschien is er wel helemaal niks met me aan de hand en dan wordt ik liever op de natuurlijke manier zwanger zonder toedoen van artsen enzo.
we gaan er gewoon weer voor, en hij zei inderdaad dat als we 3 maanden verder zijn en het is nog niet zo dat we dan maar weer moesten komen. ze konden dan als eerste een spermaonderzoek doen bij mijn man, want dat was relatief gemakkelijk te onderzoeken.

en ja, tarwekiemoliecapsules heb ik al 3 maanden geslikt en toen was ik er flauw van dus ben ik ermee gestopt.

en ik ben ook van plan om te stoppen met temperaturen, ik heb dat nou ook 3 maanden gedaan en ik dacht dat  dat voldoende was als je eventueel naar de gyn moet.
ik wil er gewoon niet meer zo mee bezig zijn, ik wil me nu gaan verheugen op de zomer en het mooie weer (vandaag dan niet) en de vakantie enzo.
ik lees de stukjes op deze site ook niet meer(alleen die van jou dan). ik word er dan soms gewoon teveel mee geconfronteerd.
ik wil ook niet meer verplicht klussen, ik wil het gewoon doen als wij er zin aan hebben.
misschien dat het dan allemaal wel beter gaat, en misschien dat ik dan ook wel een keertje zwanger wordt. en anders maar niet dan gaan we gewoon in sept weer naar de huisarts.

op hoeveel dagen zat je nou??
wat is je gemiddelde?
succes nog effies met afwachten dan.

groetjes sandra

Hey hoi,

Zo te lezen,doen jullie het lekker rustig aan.
Dat zal vast goed helpen.
Wij vrijen ook alleen omdat we zin hebben,niet omdat het moet,vandaar dat we nu dus niet gesext hebben rond mijn ei,achteraf baal je daar wel van.
maarja tis niet anders.
Ik ga nog wel ff door met tempen,wou de gyn geloof ik ook graag.
Mijn gemiddelde?? Geen flauw idee!! Zit nu op dag 41. Heb nu 12 dagen een verhoogde temp,maar mijn temp gaat meestal niet meteen omhoog na een eisprong dus ik gok op morgen dat ik ongi word.
Moet haast wel morgen ongi worden.
Als ik achteraf zondag pas mijn ei had dan hebben we nog een kansje aangezien we zaterdag wel gesext hadden,maar denk echt dat ik morgen gigantisch ongi ga worden. Maar dan kunnen we in ieder geval verder.
We zien het wel.

Nou ik hoop dat je deze ronde meer geluk hebt!!

Ik laat wel weten hoe het bij mij afloopt!!

groetjes Jacq

Terug
Bovenaan