Voor jacqueline82

Hoi

Volgens mij heb ik je naam niet helemaal goed geschreven.
Ik geef Lita al vanaf 12 weken fruit, ze vindt het heerlijk en begint om 14.30u ook echt al te jammeren totdat ik met het fruit kom. Ze krijgt wel vaak vers fruit, vindt ik net zo gemakkelijk als potjes.
Bij ons op het cb kijken ze meer naar de individuele behoefte van het kind, en zitten (gelukkig )niet zo vast aan alle regeltjes. Zolang ze geen krampjes heeft is het goed, vind ik.

Doreen
 
O ja, ze eet rustig een hele peer op (gepureerd) of een potje en kan dan ook nog mopperen, dan krijgt ze ook nog wat diksap.(water lust ze niet) Ze lijkt wel een prullebak.......

Doreen
 
Hoi Doreen,

Je hebt m'n naam goed geschreven hoor hihi..
Daan is nu 11 weken en is ook een echt vreetzakje. Hij slaapt 's nachts goed, maar overdag brult ie echt om eten.. En als ie z'n fles op heeft is ie het er vaak niet mee eens.
Geef hem nu af en toe een hapje van fruitpotje, maar dat vind ie echt niet genoeg.

Bij mij op het CB zijn ze ook erg aardig en kijken ze ook per baby, heb het alleen nog niet over fruit gehad. Al denk ik  dat ze daar niet alles hoeven te horen.
Wel fijn dat jouw CB ook zo goed met je baby meedenkt, je hoort zo vaak andere verhalen.
Daan groeit erg goed, hij zit net onder het gemiddelde, maar groeit met een mooie lijn..
Het is gewoon een klein ventje, maar met een (hele!!) goede eetlust..

Hij krijgt wel bij elke voeding johannesbroodpitmeel omdat ie veel spuugt. Maar dat lijkt me met fruithapje geen probleem (is al dik zat).

Ik ga vanaf volgende week ook beetje experimenteren met het fruit (potjes & vers).
Ik hou je op de hoogte!!

Groetjes,

Jacqueline
 
Ik heb ook niet op het cb verteld dat ze al fruit en nutrix kreeg,toch een beetje bang voor kritiek denk ik....ze kwamen  er zelf mee dat Lita fruit en nutrix mocht.
Ik heb vanavond wortel geprobeerd,ze heeft een kwart potje op.
Lita zit met haar gewicht toch wel hoog in curve, maar ze is wel happy nu.

Gr Doreen
 
Terug
Bovenaan