voor jacueline

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

ik weet niet zo goed waar ik een berichtje voor je moet achterlaten, want weet niet of je hier alweer veel leest, maar ik doe een poging...
ik ben een paar dagen niet hier geweest, moest veel werken en een cursus tot 22:00...dus geen tijd gehad, ik ben wel erg benieuwd hoe het bij de gyn ging...of ze hebben gekeken of echt alles weg was en of je te horen hebt gekregen wanneer je weer mag beginnen met clomid...

sorry dat ik hier de laatste tijd wat minder ben, ik wil er graag voor je zijn, maar de momenten dat ik dus wel tijd heb zit mijn lieve mannetje achter de computer...dat snoertje van de laptop moet maar snel komen...

veel liefs leetje 1981

Hela hola,

Leuk weer een berichie voor mij...
Zat er juist aan te denken 1 voor jou achter te laten totdat ik deze zag.

Was niet echt een bijzonder gesprek bij de gyn.
Kon na een paar minuten weer weg.
Heb geen echo gehad,kon wel,maar na het horen van mijn verhaal geloofde de gyn wel dat het er helemaal uit was.
Als ik ineens weer begin te bloeden moet ik wel ff bellen.
En ik moet over 4 weken terug komen en krijg dan een echo,kijken ze of er misschien toevallig  een ei  vanzelf groeit ondanks de PCO en zo niet dan bespreken we de optie clomid weer.
Dus 4 weken staan we stil,gebeurt er niks....en daar kan ik wel van balen,een normaal iemand kan gelijk door,maar nee IK natuurlijk weer niet!! Wat ben ik toch weer eens een bofkont.....maarja we moeten positief blijven heh....dus wieweet krijg ik nu wel een eisprong van mezelf,maar heel eerlijk heb ik daar geen vertrouwen in.
Zou een mega verrassing zijn als mijn lichaam eindelijk eens zou doen wat het moet doen...
Dus ik ben maar weer begonnen met tempen....en heb ook maar weer testen besteld....sja moet er weer aan geloven...
Heb vanochtend getest want ik wil in de gaten houden of het hcG weg gaat zodat ik zeker weet dat als ie strax misschien wel positief is dat dat geen valse uitslag is.
Hij was vanochtend dus positief...(zou ik zwanger zijn?? hahaha grapje)

Dusseh tis weer eens afwachten....as usual...

Hoest met jou?
Heb je het bezoekje van je schoonvader overleeft??
Weet je al wanneer dat kabeltje binnenkomt?
Nou hoop snel wat van je te horen..

Liefs Jacq

hoi hoi,

wat k#t allemaal zeg...dat je nu weer 4 weken moet wachten pffff....lijkt me erg moeilijk en frustrerend....
wel fijn dat alles eruit is, maar balen dat het HcG hormoon nog wel in je zit....ik moest 2 weken na de mk bij de HA komen om een test te doen en toen was die negatief....

met mij gaat het verder prima, heb het bezoekje van schoonpapa overleefd....!
met mijn mannetje gaat het alleen wat minder lekker....veel personeel is ziek...dus hij draait allemaal dubbele diensten...tja eigen baas zijn heeft ook veel nadelen...
hij is net als ik dus ook aldoor moe en dat is niet echt bevorderend voor de gezelligheid....
niet dat we ruzie hebben ofzo hoor, maar we doen minder leuke dingen en zien elkaar minder...tegen de tijd dat hij vrij is, lig ik alweer in bed....
de laatste paar dagen maakte hij me dan aldoor wakker rond 00:30 om gezellig te kletsen.....zzzz....als je net in je 1e slaap zit is dat best moeilijk hihi om dan iets zinnigs uit te kramen...maar wel lief bedoeld van hem!

nou ik hoop dat ik snel weer op mij computer kan...ik zit nu op zijn koude, ongezellige kantoortje...

doei doei

liefs leetje 1981
11 weken

hoi hoi,

ik zet hem even weer boven aan, misschien heb je hem nog niet gelezen namelijk

liefs leetje 1981

quote: leetje 1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-03-2006 14:20:29'));

hoi hoi,

wat k#t allemaal zeg...dat je nu weer 4 weken moet wachten pffff....lijkt me erg moeilijk en frustrerend....
wel fijn dat alles eruit is, maar balen dat het HcG hormoon nog wel in je zit....ik moest 2 weken na de mk bij de HA komen om een test te doen en toen was die negatief....

met mij gaat het verder prima, heb het bezoekje van schoonpapa overleefd....!
met mijn mannetje gaat het alleen wat minder lekker....veel personeel is ziek...dus hij draait allemaal dubbele diensten...tja eigen baas zijn heeft ook veel nadelen...
hij is net als ik dus ook aldoor moe en dat is niet echt bevorderend voor de gezelligheid....
niet dat we ruzie hebben ofzo hoor, maar we doen minder leuke dingen en zien elkaar minder...tegen de tijd dat hij vrij is, lig ik alweer in bed....
de laatste paar dagen maakte hij me dan aldoor wakker rond 00:30 om gezellig te kletsen.....zzzz....als je net in je 1e slaap zit is dat best moeilijk hihi om dan iets zinnigs uit te kramen...maar wel lief bedoeld van hem!

nou ik hoop dat ik snel weer op mij computer kan...ik zit nu op zijn koude, ongezellige kantoortje...

doei doei

liefs leetje 1981
11 weken

hahahaha dat je mannetje je steeds wakker maakt om 00.30.....toch ook wel lief....

Mij moet je niet wakker maken hoor.....(stomme kleurtjes doen weer raar!!) Als ik al lig te slapen krijg je me amper wakker zelfs...soms doet manlief poging tot knuffelen ,maar in mijn slaap reageer ik heel geïrriteerd en beweeg ik me op de één of andere manier heel wild dat de boodschap bij hem duidelijk is...hahaha maar de volgende ochtend kan ik me dat echt niet herinneren....dus doe het echt onbewust in mijn slaap!!

Verder gaat het met mij wel goed,ondanks het wachten...daar kan ik nog wel van balen...maarja...En zoals bij mijn vorige cyclus mijn temp netjes stabiel was...zo rocky mountains is ie nu!! word je ook niet veel wijzer van!!

Hoest verder met jou??
Draait je hubbie nog steeds extra diensten??
Las net op ander forum dat je donderdag hartje gaat luisteren....spannend hoor!!
Weet je trouwens al wanneer je dat kabeltje voor laptop binnenkrijgt??

see you!!

liefs Jacq

hoi hoi,

je temp schommelt dus nu aldoor?dat had ik ook na mijn mk, toen duurde het even voor die weer normaal was en in het begin was die heel hoog...

het kabetltje komt pas volgende week maandag of dinsdag...pfff en kost 100 euro...hadden beter een nieuwe laptop kunnen kopen ;-)
ik mis het wel hoor om live met jullie te praten...

donderdag gaan we idd proberen hartje te luisteren...en ik hoor juist deze week allemaal horror verhalen over mensen die een goede echo hadden en toch mk, of iemand anders die nog geen echo had gehad maar bleek met 9 weken te zijn gestopt met groeien....ik kan daar even niet zo goed tegen en heb vreselijke nachtmerries...ook omdat ik 2 keer per nacht naar de wc moet, droom ik elke keer weer opnieuw en onthoud ik ze ook....

mijn mannetje werkt nog steeds veel, al is hij de laatste 2 dagen wel weer wat vrolijker gelukkig!
zondag was hij eerst ook vrolijk, tot 2 koks van hem zich ziek meldden....grrr kan me voorstellen dat hij er zat van wordt hoor pfff...
en hij vindt het helemaal frustrerend dat je bij dit bedrijf niet kan uitbreiden en een concurrent steeds groter wordt en steeds meer uitbreid....dus eigenlijk zou een groter pand ook al heel wat oplossen, en een grotere keuken, dan zou hij het werk ook weer leuker vinden!

nou meissie, veel succes met wachten....ik kan me voorstellen dat het niet altijd meevalt.....
ik hoop gewoon echt dat je toch spontaan een eisprong hebt deze maand!

veel liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan