voor janine2

hoi janine
jij vroeg in een andere discussie of inez teveel dronk.
boas drinkt net zoveel als inez.dat wil zeggen;ik bied hem 180/6 aan (5 keer,ook friso extra)en soms laat hij 40 tot 60 cc staan.de wijkverpleegkundige waar ik vrijdag was merkte ook op dat boas qua gewicht wat boven de curve zat en met lengte eronder.ze vroeg toen wat hij dronk en zei dat dat wel veel was voor zn leeftijd.maar ik laat mn kind geen honger lijden.hij zal t wel nodig hebben.bovendien drinkt hij zoals ik al zei niet altijd alles op waardoor hij op een dag rond de 850cc uitkomt en dat is wel binnen het schema.laat je niet onzeker maken door anderen hoor.als je kindje het goed doet,lekker doorgaan.ik heb de eerste 3 weken een huilend kind gehad omdat hij van de kraamhulp en het cb niet meer hoefde te drinken.maar achteraf gezien hoefde hij dat wel!dat gebeurt me noooooooit meer.
groetjes kari

Hoi Kari,

Ik trek me er inderdaad ook maar niet teveel van aan, Inez doet het goed en ik ken haar het beste, wel fijn om te horen dat er meer kindjes zijn die zo'n enorme hoeveelheid naar binnenwerken (dat dat in hun maagje past).

Vond het trouwens helemaal niet leuk dat ze kritiek hadden!!! Had nooit verwacht dat ik me dat zo zou aantrekken. als anderen klaagden over het CB was ik altijd degene die zei: trekt het je niet aan, bij het CB zijn ze nooit tevreden). Maar goed dat zullen wel hormonen en moedergevoelens zijn!!!
Bedankt voor je berichtje en geniet van het mooie weer  de aankomende dagen.

Groetjes Janine

Terug
Bovenaan