Voor Janna Nienke, El en Moi

Voor dat ik het nu weer vergeet (zwangerschapsdementie begint nu al, ik zie de hele dag dingen liggen die ik gedaan heb, maar waarvan ik niet weet dàt ik ze gedaan heb...): ik heb op de maybebaby gespuugd en er staan nog steeds varens op! Niet helemaal vol zoals ergens tussen mijn eisprong en de zwangerschapstest, maar toch duidelijk aanwezig. Ik hoop dat je er iets aan hebt, El!
Wzt grappig dat jullie allebei bezig zijn met een nieuw te bouwen huis. Wij wonen juist in een huis van een kleine 100 jaar oud, erg onpractisch bijvoorbeeld voor de aanschaf van een traphekje,maar goed.
Ik heb vandaag een spijkerjack aangehad over mijn t-shirt en daar voelde ik me een stuk meer mee op mijn gemak. Ik zag nu zelf in ieder geval niet continu die bobbels. Mijn bh's passen nog wel maar ik ben bang dat ik al vrij snel aan de zwangerschapsbh's moet. Mijn zwager (die onze plannen kent) zag onmiddelijk van zijn eigen zus dat ze zwanger was aan haar borsten. Nu is mijn neefje aankomend weekend jarig en ik ben zo bang dat hij het al ziet! Het wordt mooi weer en ik heb geen zomershirtjes waarin ik mijn Pamela's kan verbergen...
Wat balen,El dat het nu nog weer langer duurt voordat de uitsprak er is. Ik hoop dat je in ieder geval met een gerust gevoel straks op vakantie kan!
Wanneer krijgen jullie eigenlijk vakantie? En hoe zit dat bij jou Moi? Jij kan waarschijnlijk wel zelf kiezen wanneer je je dagen opneemt.
Ik voelde me vandaag trouwens erg gammel, heel slecht geslapen vannacht en erg misselijk vanmorgen. Gelukkig ging dat vanmiddag weer beter. Maar dat bukken in de tuintjes (1 x in de 2 weken ga ik daar met de kids naar toe), is niet echt prettig, dan word ik accuut weer misselijk. Toch vind ik het niet zo erg dat 'knikkertje' zich af en toe laat merken: anders zou ik het nauwelijks geloven! Ik kijk ook nog elke keer als ik naar de wc ga of ik niet toch stiekem ongesteld ben geworden, stom hè?
Tot later, liefs Kiki
 
Terug
Bovenaan