voor janna nienke en alle andere meiden!!

Hoi Janna Nienke,

Ik weet niet of de clomid zijn werk doet,,zo, ja dan heb ik ongeveer 1/7 mijn NOD....maar dan ga ik wel uit van een cycles van 29 dagen en dat heb ik al een jaar niet gehad, dus we zien het wel,,,ik ben nu weer begonnen met tempen, dus dan heb ik hopelijk wel enig zicht! Ik zet mijn wekker er niet voor in het weekend...als je maar temp voordat je opstaat dan is het volgens mij ook wel goed hoor!!

Dus straks zitten wij samen in spanning!!...maarrree dat duurt nog heel lang!!!Eerst gaan we straks onze klusperiode weer in!!!

Ik heb vandaag gebeld met het ziekenhuis en krijg een andere gyn,,,ben helemaal opgelucht,,alleen bij ons in het ziekenhuis hoef je dus niet steeds terug om te kijken of er al een ei aan zit te komen je moet zelf goed tempen en 11/8 moet ik pas weer terug! Ben ik aan de ene kant wel blij mee hoor, want anders ben je er volgens mij helemaal zo op gefixceerd!! We zien het allemaal wel!! Komt goed!!!

Liefs moi xxxx

Hoi Moi

Nou je moet toch ergens vanuit gaan. dus dat wordt spannend. We zitten niet zo ver bij elkaar vandaan wat onze NOD betreft. Gelukkig maar, kunnen we elkaar een beetje moed in praten.

Eerst maar even flink klussen. Hoop dat we het volhouden om om de dag te klussen. Nou ja het moet nu gewoon hoor.

Fijn dat je je nu opgelucht voelt. Was niet echt leuk allemaal. Dan doe je het ook allemaal met een ander gevoel. Je probeert er misschien niet aan te denken, maar onbewust speelt het toch in je achterhoofd. Maar je moet dus nu zelf kijken of je een ei hebt door te tempraturen. Had je voorheen dan geen stijging met je tempratuur?
Heb zonet nog maar even een heel verhaal gelezen over hoe het allemaal ook alweer zat met dat tempraturen. Jacob zat heel enthousiast mee te lezen. Gaat bij hem steeds meer komen. Dat vind ik erg leuk. Heb ik ook het gevoel dat ik niet zo'n zeur ben als we het er weer over hebben.
Denk dat ik zo mijn bed in duik. Ben moe, komt vast van dat warme weer. Morgen gelukkig een korte dag. Moeten nog wel dingen regelen voor schoolreisje donderdag. Daar heb ik wel zin in. Zal wel doodop zijn na de tijd, maar gelukkig vrijdag weer vrij.
Nou tot morgen en werkse.

Weltrusten.

Liefs Janna Nienke

Terug
Bovenaan