voor Janna Nienke ( en de rest)

Hey meiden,

Nog geen reactie van Janna Nienke, ze houd de spanning hoog!! Ik dacht meteen toen ik uit mijn werk kwam ff kijken!! Joan ook zwanger echt super voor haar!! Kiki, hoe gaat het met jou...krijg je al een buikje of is het daar te vroeg voor==lekker vakantie geniet er maar van en rust goed uit!!!

El, ik ben blij dat het met jou ook allemaal goed gaat, wel erg moe las ik, maar er gebeurt ook zoveel in je lichaam op het moment!! wel aan toe geven hoor, en lekker je rust pakken!! Bijna vakantie voor jullie wel goed `gepland` hoor!!!!

Ik voel mij weer helemaal de oude fijn hoor, nooit gedacht dat je daar zoooo down van kon worden,,snel maar weer vergeten!!

Meiden,,we wachten vol spanning op Janna nienke!!

Liefs moi xxxx

Hoi meiden, normaalgesproken zou ik niet iets over een ander gaan schrijven hier, maar ik heb net een mailtje gekregen van Janna Nienke (was ook aan Kiki en moi verstuurd zo te zien) met slecht nieuws...... Janna Nienke is vandaag toch ongesteld geworden en is er erg ziek van (begrijpelijk, dat ben ik ook wel na zo'n bericht). Ze kon niet op het forum komen vandaar dat ze een mailtje stuurde. Ik hoop niet dat ze me dit kwalijk neemt. Nogmaals... ik vind het niet netjes van mezelf, maar ik begrijp dat jullie nog van niets wisten, vandaar.

Liefs, el.

Hoi el,

Jeetje, bah dat is inderdaad heel rot voor haar!! Ze zal het wel begrijpen hoor, dat jij dit nu even meld, want zij weet hoe erg wij met haar meeleven!!

Liefs moi xxx

he janna nienke, ik hoop niet dat je t erg vindt dat ik er al op reageer. wat ontzettend erg voor je joh. . ik weet wat je doormaakt. t is elke keer zo verdrietig. ik hoop dat je snel weer de spirit krijgt en van je vakantie kan genieten. veel sterkte, lis

Hallo

Kiki, ik had ook even een mailtje naar je toe gestuurd, maar krijg ze steeds terug. Heb ik dan misschien toch niet het goede emailadres?
Maar je hebt het waarschijnlijk al gelezen. Ik ben ongesteld geworden.

En El ik vind het helemaal niet erg dat je het er op hebt gezet.

Ik voel me nu alweer wat beter dan vanmiddag, maar blijf het toch even niet eerlijk vinden dat sommigen zomaar zwanger worden en ik niet. Is morgen vast ook zo weer over, maar ja.

We hadden vanavond schoonmaakavond en toen waren er ouders die vroegen of het wel goed met me ging. De kinderen hadden me zien huilen op school. Ze waren toch wel bezorgd. Lief he.
Dan ben ik ook wel weer blij dat ik met kinderen werk, kan ik mijn liefde daar wat in leggen.

Nou duik mijn bed in , want voel me nog niet helemaal toppie. Morgen spreek ik jullie wel weer.

Liefs Janna Nienke

Hoi meiden,

Nog even snel een berichtje van mij. Wat ongelovelijk balen, Janna Nienke! Ben je net zo hoopvol en flink overtijd... Ik kan me voorstellen dat je dan liever even helemaal niks wil. En dan van die ouders die vragen stellen, zit je al helemaal niet op te wachten!

Ik heb je mailtje niet gekregen, ik stuur jezelf nog wel even een keer een mailtje, dan heb je de mijne gelijk weer goed.

Sterkte voor jou en Jacob! Liefs Kiki

(voor Moi en El ook een dikke knuffel!)

O ja, als jullie nog een oppepper nodig hebben of gewoon zin om te lachen: ga naar Shrek 2! We zijn vanavond naar de film geweest met onze buren en hij is echt goed! Vooral the puss in boots is gevaarlijk vertederend...

Hoi allemaal
Ben er even neit geweest maar zit nu met een vraag waar misschien een van jullie antwoord op heeft;ik ben sinds twee weken toch maar aan het temperaturen geslagen maar er zit geen enkele reglmaat in terwijl ik constant rond hetzelfde tijdstip temp. Het vliegt van 36.5 naar 37.2 heen en weer elke dag weer anders; hoe moet ik hier nou een keer een eisprong aan af gaan lezen?? Dat kan toch niet of heb ik het mis?
Groetjes,A.

Terug
Bovenaan