Hoi meiden, daar ben ik ook weer!
Janna Nienke, natuurlijk mag je me toevoegen voor msn, leuk zelfs! Maar we hebben hier twee computers en op de mijne (waar ik nu mee zit te interkletsen) kan geen msn, die is nog uit de oertijd namelijk. En mijn lief werkt op de andere, dus msnen lukt niet meer vanavond. Oh, dat kan natuurlijk evengoed niet want je bent er niet eens! Leuk hè, de eerste verdieping. Bij ons hoeft alleen het dak er nog op, dan is de hele buitenkant klaar.
Kiki, mijn lief kan echt niet langer zijn mond houden tegen zijn moeder. Wat mij betreft vertellen we het pas na de echo, maar hij redt het echt niet. Maandag vertellen we het aan zijn moeder, als ze hier komt eten. Woensdag aan mijn ouders en zondag aan mijn broers en schoonzus. Doe moeten het dan nog even geheim houden, dan vertellen we het de collega's na de echo.
Ik ben steeds ontzettend snel moe en heb ook af en toe erg buikpijn. Maar ik heb het er graag voor over, al was het tien keer zo erg. Een bijkomend voordeel: je mag midden op de dag een uur gaan slapen zonder je schuldig te voelen en mijn lief is heeeeel bezorgd en behulpzaam (en ik had al niets te klagen wat dat laatste betreft!)
Kennen jullie het boek 'Het grote wonder'? Ik had het voor mijn lief gekocht voor als het moment daar was. Het heeft dus weken ingepakt in mijn laatje gelegen en nu komen we erachter dat het ook een mooi boek is voor als je nog niet zwanger bent. Het was best prijzig (35 euro) maar wat een practig boek zeg!! Een echte aanrader, er staan allemaal hele mooie foto's in van eicellen, spermacellen, de bevruchting, de eerste uren daarna en zo steeds verder. Zo kunnen we nu steeds zien hoe
ons kindje er op het ogenblik uitziet.
Spreek jullie zo weer en anders morgenavond, want overdag ga ik naar de dierentuin met familie.
Liefs, el.