voor Janna Nienke

Heb maar even een nieuw bericht gemaakt anders moeten we zo ver terugbladeren.

Hallo Jacky.

Ik wil wel geloven dat je het uitstraalt voor jou gevoel dan. Super trotse mamma. Mooi dat je je echt nog lekker voelt. Je noemde dat je soms duizelig bent en toen ik dat las dacht ik, he daar heb ik ook last van 's morgens. Maar kan ook komen dat ik te snel uit mijn bed ben gestapt.

Ik ben nog niet bij de huisarts geweest, want mijn vriendin vertelde dat hij vindt dat je echt een jaar bezig moet zijn. Als het deze maand niet raak is dan ga ik beginnen met tempraturen. Maar dat lijkt me maar niets, maar ja je moet er wat voor over hebben. Ik heb ook gelezen over die ovulatietesten. Ik denk dat ik die dan ook maar ga kopen. Baadt het niet, schaadt het ook niet.
Hoe lang zijn jullie bezig geweest voordat je zwanger raakte en hou oud ben jij?
Zal even eten gaan koken. Vanavond weer druk met het huis aan de gang. We zijn bezig een huis te bouwen.

Veel liefs Janna Nienke



Ha Janna Nienke,

Als ik jou was zou ik zeker starten met temperaturen. kan me voorstellen dat je het niks vindt, maar als je dat al gedaan hebt voor je bij de huisarts komt is dat alleen maar beter. Een vriendin van mij kon heel moeilijk zwanger worden en moest toen toch eerst gaan temperaturen voordat ze verdere onderzoeken kreeg. Je kunt dan toch iets meer zien wanneer je eisprong is.

Ik ben overigens al 35 jaar. Ben in maart pas gestopt met de pil, vandaar dat het helemaal zo onverwacht snel is. Ik had me echt ingesteld dat het wel eens lang zou kunnen gaan duren. Misschien is het wel de omgeving geweest, want ons hummeltje is verwekt op onze vakantie in Tenerife. Daar hadden we in ieder geval voldoende tijd en rust voor elkaar!

Wij zijn ook druk bezig met ons huis. Nou zag ik alleen bij de gezondheidstip iets staan over verf met een bepaalde stof er in en ben ik gelijk aan het twijfelen of ik wel moet gaan verven. Maar ja, misschien moet je daar nog wel helemaal niet al te veel mee bezig zijn. Kan ook best. In mijn dromen heb ik in ieder geval de kinderkamer al ingericht hoor.

Nou meid, nog maar 4 dagen en dan is het al de 6e! Aftellen geblazen.

Liefs,
Jacky
 
Hallo Jacky

Nou dat is toch super dat je zo snel zwanger bent geworden. Ze zeggen toch als je iets ouder bent dat het dan toch ook iets langer duurt. Gelukkig voor jou val jij daar niet onder.
Ik weet ook dat ik inderdaad eerst moet tempraturen voordat ik naar de dokter ga, maar hoop natuurlijk dat het niet nodig is.
Maar even over dat verven. Dat is inderdaad niet goed hoor als je zwanger bent. Je moet dan speciale verf gebruiken, maar welke dat weet ik niet. Maar heb je al enig idee met wat voor kleuren je gaat werken in de kinderkamer? Trouwens wel leuk dat het kindje verwekt is op vakantie.
Wij zouden eerst niet op vakantie, vanwege de bouw enzo. Maar het lijkt ons nu toch wel verstandig om even acht dagen eruit te zijn. En als ik dan nog niet zwanger ben dan kunnen we daar ook meer tijd voor elkaar nemen. Heb er nu al zin in.
Ik wou dat de dagen voorbij vlogen.

Liefs janna nienke
 
Terug
Bovenaan