voor Janna Nienke

Heb maar even een nieuw bericht gemaakt anders moeten we zo ver terugbladeren.

Hallo Jacky.

Ik wil wel geloven dat je het uitstraalt voor jou gevoel dan. Super trotse mamma. Mooi dat je je echt nog lekker voelt. Je noemde dat je soms duizelig bent en toen ik dat las dacht ik, he daar heb ik ook last van 's morgens. Maar kan ook komen dat ik te snel uit mijn bed ben gestapt.

Ik ben nog niet bij de huisarts geweest, want mijn vriendin vertelde dat hij vindt dat je echt een jaar bezig moet zijn. Als het deze maand niet raak is dan ga ik beginnen met tempraturen. Maar dat lijkt me maar niets, maar ja je moet er wat voor over hebben. Ik heb ook gelezen over die ovulatietesten. Ik denk dat ik die dan ook maar ga kopen. Baadt het niet, schaadt het ook niet.
Hoe lang zijn jullie bezig geweest voordat je zwanger raakte en hou oud ben jij?
Zal even eten gaan koken. Vanavond weer druk met het huis aan de gang. We zijn bezig een huis te bouwen.

Veel liefs Janna Nienke



Ha Janna Nienke,

Als ik jou was zou ik zeker starten met temperaturen. kan me voorstellen dat je het niks vindt, maar als je dat al gedaan hebt voor je bij de huisarts komt is dat alleen maar beter. Een vriendin van mij kon heel moeilijk zwanger worden en moest toen toch eerst gaan temperaturen voordat ze verdere onderzoeken kreeg. Je kunt dan toch iets meer zien wanneer je eisprong is.

Ik ben overigens al 35 jaar. Ben in maart pas gestopt met de pil, vandaar dat het helemaal zo onverwacht snel is. Ik had me echt ingesteld dat het wel eens lang zou kunnen gaan duren. Misschien is het wel de omgeving geweest, want ons hummeltje is verwekt op onze vakantie in Tenerife. Daar hadden we in ieder geval voldoende tijd en rust voor elkaar!