Hoi!
Wat leuk dat de vloerplaten nu liggen, dan wordt het een beetje een echt huis. Wij denken erover om ons in te schrijven in een nieuwbouw-project in Houten. Ik vind dat alleen zo eng, omdat ik me dan niet kan voorstellen hoe een ruimte er uit komt te zien en ik heel er val voor de sfeer in een huis. Ik vind het wel knap hoor, zoveel als jullie (en El + man) doen aan jullie huis. Dat is gewoon een dagtaak erbij!
Dit was toch de eerste cyclus waarin je aan het tempen was? Ik hoop dat je een dezer dagen een duidelijke verhoging krijgt! (en dat het dan natuurlijk ook raak is...)
Ik moet aanstaande woensdag voor een echo en ik vind het eigenlijk heel eng. Toen ik net zwanger was, was ik ervan overtuigd dat alles goed zat, maar nu komt het moment van de waarheid wel erg dichtbij. Voel me vandaag erg belabberd: ondraaglijk moe (ik heb vanmiddag al weer 2 uur geslapen) en veel misselijk. Morgen zal het wel weer beter zijn. Mijn zus had trouwens wel haar vermoedens, na dat dagje weg afgelopen zaterdag, dus ze had al een cadeautje gekocht. Een heel schattig kikkertje voor ons knikkertje! Zo leuk!
Over 2 weken hebben we inderdaad al vakantie, heerlijk! Gaan jullie nog weg, of gaan jullie alleen maar klussen bij het nieuwe huis?
Doe het rustig aan! Liefs Kiki
P.S. El had al gezegd dat ze mijn mail aan jou gegeven had, gezellig! Ik zal je even toevoegen aan de mijn msn!