Voor Janna Nienke

Hoi!

Wat leuk dat de vloerplaten nu liggen, dan wordt het een beetje een echt huis. Wij denken erover om ons in te schrijven in een nieuwbouw-project in Houten. Ik vind dat alleen zo eng, omdat ik me dan niet kan voorstellen hoe een ruimte er uit komt te zien en ik heel er val voor de sfeer in een huis. Ik vind het wel knap hoor, zoveel als jullie (en El + man) doen aan jullie huis. Dat is gewoon een dagtaak erbij!

Dit was toch de eerste cyclus waarin je aan het tempen was? Ik hoop dat je een dezer dagen een duidelijke verhoging krijgt! (en dat het dan natuurlijk ook raak is...)

Ik moet aanstaande woensdag voor een echo en ik vind het eigenlijk heel eng. Toen ik net zwanger was, was ik ervan overtuigd dat alles goed zat, maar nu komt het moment van de waarheid wel erg dichtbij. Voel me vandaag erg belabberd: ondraaglijk moe (ik heb vanmiddag al weer 2 uur geslapen) en veel misselijk. Morgen zal het wel weer beter zijn. Mijn zus had trouwens wel haar vermoedens, na dat dagje weg afgelopen zaterdag, dus ze had al een cadeautje gekocht. Een heel schattig kikkertje voor ons knikkertje! Zo leuk!

Over 2 weken hebben we inderdaad al vakantie, heerlijk! Gaan jullie nog weg, of gaan jullie alleen maar klussen bij het nieuwe huis?

Doe het rustig aan! Liefs Kiki

P.S. El had al gezegd dat ze mijn mail aan jou gegeven had, gezellig! Ik zal je even toevoegen aan de mijn msn!

Ik zou heel enthousiast jou berichtje lezen, maar staat het er nog niet op. Of je bent het vergeten, maar daar ga ik niet vanuit.
Nou nog even wachten dan maar.

xxx Janna Nienke

Ik had het nog niet getypt of je berichtje stond er al op.

Altijd doen hoor een huis bouwen. Ik snap wat je bedoelt met de sfeer en de dat het moeilijk is voor te stellen hoe iets wordt. Wij zijn ook drie jaar bezig geweest met dit huis. Je moet gewoon langs allemaal nieuwbouw wijken gaan en kijken wat je mooi vindt. Heb je iets gevonden dan kun je altijd aanbellen en vragen of je even binnen mag kijken. Dan weet je ook hoe het er van binnen uit ziet.
Je kan dan nog niet helemaal precies zien hoe het wordt, maar toch iets meer. En de sfeer dat doe je toch zelf. Zo hebben Jacob en ik nog steeds een onenigheidje over de vloer. Ik wil graag een houten vloer en Jacob natuursteen. Ik vind het ook wel mooi, maar vind hout wat warmer aan doen.
Wel moeilijk hoor.
Maar ik raad het je wel aan en als je gewoon goede afspraken maakt met mekaar dan komt het wel goed. En als je iets wil weten dan hoor ik het wel.

Wat vervelend voor je dat je je niet echt lekker voelt, balen. Hopelijk is die misselijkheid snel voorbij. Gelukkig kun je het nu wel gewoon tegen je familie zeggen en heof je niet elke keer een smoes te verzinnen.
Wel heel erg lief dat ze dan gelijk een cadeautje kopen.

Wij zouden eerst niet op vakantie en alleen maar met het huis bezig, maar omdat het toch wel erg druk is hebben we besloten om toch nog maar even weg te gaan. Waarheen weten we nog niet. Maar waarschijnlijk lekker naar iets warms. En dan vandaag boeken en morgen weg, zeg maar.
Even er tussen uit en lekker tijd voor ons tweeen. Want dat is wel even nodig.

Ik moet me klaar maken, want mijn vriendin is vandaag jarig en moeten we zo heen. En natuurlijk even voetbal kijken. Tot morgen.

Liefs Janna Nienke

Terug
Bovenaan