Hier komen de stukjes van het andere topic!
Lees ze!
Hoi Janneke,
Ja soms balen we wel eens van die schulden, maar dit is een goede oplossing. We zijn geen verkeerd slag mensen om het zo maar te noemen die maar te pas en te onpas schulden maakt. Het is gekomen door veel tegenslagen. Dus nu willen we daar echt vanaf. En weet je wat het is, je krijgt zelf bij die schuldeisers nooit voor elkaar wat zo'n instantie voor elkaar krijgt. En dat vinden we zo'n groot verschil.
Daarom willen we dit echt graag op deze manier doen. En twee jaar is ook zo weer voorbij.
Toch maar niet naar Zeeland gekomen? Het is hier mooi hoor. Ik zou niet graag in een ander deel van Nederland wonen. Ik ben hier geboren en opgegroeid. Ik zou echt niet meer zonder de zee en strand kunnen hier.
Maar wonen jullie nu ook leuk en tevreden?
Ik snap je twijfel echt helemaal! Hahaha wat herkenbaar. Ik had dit dus ook. De ene dag: ja we beginnen! De andere dag of dezelfde avond nog: nééééé waar gaan we aan beginnen??? We doen het niet meer!!!
Maf is dat he? Maar het geruststellende eraan is dat iedere moeder dit dus lijkt te hebben. En stuk voor stuk zeggen ze als de tweede geboren wordt: waar heb ik me druk om gemaakt, ik hield er meteen van! Maar dat is allemaal nog fictie voor jou en mij en ver weg en daarom geloven we daar nog niet zo in.
Net als nu ook, mijn zoontje is nogal moeilijk de laatste dagen en dan denk ik: je zal er nog maar eentje bij hebben!!
Mijn vriend heeft ook adhd en soms is dat echt verschrikkelijk.Heel veel kleine domme foutjes en veel dingen vergeten en dat is soms ook heel vermoeiend. En dan ga ik ook weer twijfelen.
Maar nu hebben we echt de knoop doorgehakt. En nu heb ik er ook echt vrede mee. Ik verheug me er nu echt wel weer op om zwanger te zijn en dan mooie kleren te kopen voor mijn dikke buik. En nu verheug ik me er ook echt op om mijn zoontje er in te betrekken. Mooie kleren kopen voor mama. De buik insmeren, kamertje in orde maken. Kleertjes wassen en vouwen enz. Ik denk dat mijn zoontje daar echt van zal genieten. Dus daar denk ik dan maar aan en verheug ik me op.
Ik merk ook dat de twijfels vaak komen als ik moe ben of verdrietig ofzo. Dan kan ik gewoon niet meer rationeel nadenken en dan ga ik weer twijfelen. Dus dat stop ik en denk ik: morgen opnieuw over nadenken. En dan de volgende ochtend zijn de twijfels weer weg.
Ik vind zo'n duowagen trouwens wel gezellig altijd hahahaha. Dat even nog terzijde, maar goed.
Ik hoop voor je dat je binnenkort je twijfels de baas bent en een keuze kan maken. Geloof er in ieder geval maar in dat alles goed komt, echt waar.
Succes!
Liefs Gerrie.
En nog een stukje van toen erachteraan.
Janneke, je vroeg trouwens ook nog of ik nou al ongesteld was geworden enz.
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik zit nu in de vierde week na het uitwerken van de prikpil. Dus 1 maand hebben we gehad. Ik hoop gewoon dat het gauw op gang komt en dat het anders misschien al raak is. We wachten nu nog 2 weken ofzo en dan doen we eens een test. En zo gaan we door tot ik zwanger ben of eens ongesteld wordt. Ook wel spannend op deze manier hoor.
Vind ik ook leuk. Gewoon af en toe een test en dan afwachten maar.
Nou ik denk ik zet dit er nog even achteraan!!