Voor Jannetje

Werkt jouw man/vriend toevallig bij de BW in Lwd? Omschrijf het maar een beetje want ik kan me voorstellen dat je niet wilt dat iedereen het weet. Als dat zo is, dan is hij de collega van een vriendin van me en hebben wij elkaar volgens mij (onbewust) al een keer ontmoet op hun house-warming party... Ik (hoogzwanger) kwam hem ook een keer tegen in de AH en toen vertelde hij dat ie een zoon had gekregen... Berend... Er zijn volgens mij  niet zoveel kindjes met die naam...

He wat grappig! Ja dat klopt.

Dat feestje kan ik me nog herinneren, maar heb ik jou daar ook gezien? Ik was toen ook zwanger, maar nog niet zo heel ver...dacht ik.  Maar hoe kan het dan dat we nu op hetzelfde forum zitten?

Ow ja nog even een aanvulling... volgens mij hebben we niet met elkaar gesproken hoor. Ik stond de hele tijd buiten en volgens mij waren de mensen van de BW binnen. Ze hebben wel een site met foto's maar ik weet het adres even niet meer (zal even hard nadenken). Daar zullen we vast allebei wel op staan.  Grappig he!

ja inderdaad grappig. en ik word nu ook wel nieuwsgierig hoe je er uit ziet. Moet ik wachten tot 25 aug of zal ik T. eens vragen?

Overigens, vast overbodig maar toch... Mijn vriend is nogal van de privacy (en ik ben nogal mededeelzaam op dit forum) en vindt het vast iets minder geweldig grappig dat ik nu "herkend" ben op het forum. Dus ik ga er van uit dat wat op het forum staat op het forum blijft? Geldt andersom natuurlijk ook.
Vast overbodig, maar dacht schrijf het toch even, aangezien jij zijn directe collega nogal goed kent.

Hoi, dat is voor mij ook vanzelfsprekend! En dat is ook het prettige van zo'n forum. Zal, als je er geen bezwaar tegen hebt, alleen zeggen dat we elkaar "gespot" hebben. Anders is het ook zo raar als we elkaar nog eens treffen. Ik heb hun foto-site weer gevonden... er staan echt afschuwelijke foto's van mij op... dus wat mij betreft moet je nog even geduld hebben tot 25 augustus, hihi! Groetjes!

Terug
Bovenaan