Ok, in het kort, ik heb HBO P&O gedaan, daarna 1 jaar psychologie en vervolgens overgestapt naar Algemene Sociale Wetenschappen in Utrecht, verdwaalde tijdens afstuderen in hoeveelheid lees-schrijfwerk en kon niet goed mijn onderwerp afbakenen dus dat werd niks, geen scriptie meer geschreven dus. Uiteindelijk als HR Aviseur gaan werken, laatste jaren als Free lancer. Naar bergen gegaan en bedrijfje opgezet en mijn vriend een skischool, en nu combineer ik bergen (winter) en werk in NL (buiten de winter). Omdat Benjamin er nu is en mijn vriend een erg wispelturig 'werkritme' heeft als free lancer in NL is het nog niet gelukt dit jaar weer een opdracht te gaan doen. Werk nu in een sauna, om de hoek, heel anders maar best heel leuk en 1 december gaan we weer weg en ga ik weer hard werken. Ga cursus stoelmassage binnenkort doen misschien dat ik dat op een flexibele manier kan inzetten om werk te genereren en het spreekt me aan. Stoei dus wel met moederschap, en werk, ontwikkeling van mijzelf. Maar geniet me ook suf hoor van dat kleine ventje.