voor jantine

Hoi Jantine,
Een tijdje niet gesproken over de msn, ben dan ook niet veel online geweest maar vandaag wel weer.
Volgens mij zijn we elkaar steeds mis gelopen want iedere keer was ik net  offline op de tijden dat jij online was.
Of zit je niet meer op msn?
Ben je er al achter waar je mijn mannetje van kent? Hij is er nog niet achter waar hij jou van kent
Van de week zag ik je weer hier over straat rennen met je folders, je was ook zo weer weg.
Hoe vond je het trouwens omelkaar vorige week in levende lijven te zien?
Als het tegenvalt moet je het ook eerlijk zeggen
Nou spreek je vast wel weer eens!
De mazzelsss...
joyce

hey hey

ik denk dat we elkaar idd net ff mislopen op msn. ik moet wel zeggen dat ik de laatste 2 dagen msn niet heb aan staan want op de momenten dat ik dus ff rust had zat ik ff hier en moest dan al weer vrij vlot naar de kleine.

het loopt niet hier zoals het moet lopen. ( leg ik nog wel uit )
ik heb nog gekeken of je thuis was maar zag niets lopen zeg maar. ik weet ook nog steeds niets waar ik je mannetje van ken. ( stom he )

kan de vraag ook andersom stellen. vond jij mij niet tegen vallen?????

hi hi maar euh geweldige kleintje heb je hoor. echt super. ik hoop volgende week weer tijd op msn te krijgen maar het is zo verschrikkelijk hier allemaal.

ik zou willen dat ik er een ritme in kreeg.

sorry lees ff de topic mee.!!

vond je mij niet tegen vallen.???

jantine jantine meisje toch..
als er op deze wereld bol mensen zijn die dat vinden,
dan zijn ze jou niet waard.!!
beetje meer zelf respect meid..

kus tanja

Hoi Jantine,
Nee tuurlijk vond ik je niet tegenvallen waarom zou je tegen moeten vallen dan?
Ik vond je hardstikke aardig overkomen hier aan de deur het was kort maar krachtig maar ja je moest ook door met je werk.
Ik zei het meer van mezelf omdat mensen zich een andere voorstelling van mij maken en dan is er natuurlijk mijn zuiden des lands accent dat je deze kant op natuurlijk niet zo vaak hoort
Ja leuk manneke heb ik he hij deed gelijk een krijsje aan de deur maar het zal wel iets te koud voor hem zijn geweest.Hij is niet zo kapot van de wind nog, daar schrikt hij nog wel eens van.
Ik ben wel benieuwd naar jouw kleine man.Ik heb hem natuurlijk wel al op foto gezien maar in het echt is het vaak anders he, tenminste dat gaat voor onze tygo wel op
Maar ik hoop dat alles goed met jou en de kleine man  gaat en spreek je snel weer!
groetjes!

Jantine..

Zou ik ook je msn mogen hebben.. ik zag je niet staan tussen de mensen onder het onderwerp.. msn voor babys..

ik zag dat je in nijmegen woont.. waar ik 21 jaar heb gewoond. Nuu woon ik in haarlem. En toevallig ben ik ook 15-08-1981 jarig.. en heb ook pas een kleine..

Lijkt me leuk  om met je te msnen..

Terug
Bovenaan