voor janu79

A

Anoniem

Guest
Ik zag in de NOD lijst dat wij op dezelfde dag,donderdag 11 mei,  ongi moeten worden (of liever niet natuurlijk!! ) .....vandaag nog twee weken, ik vind het al weer een beetje spannend worden en jij? Leuk om te zien dat ik die dag niet de enige ben die in spanning zit in ieder geval! Op 11 mei ben ik toevallig nog jarig ook!

Succes met klussen nog de komende dagen !

Groetjes  Sp.
Ronde 11

Hoi Janu,

Ik ben zo benieuwd hoe het het met je gaat. Met mij gaat het goed. Ik ben nu 10,5 week zwanger en je kunt het al zien. Iedereen weet het al. Ik weet dat het nog mis kan gaan, maar de kans wordt natuurlijk wel steeds kleiner. Nou, ik hoor het wel. Succes met wachten?
Evelise

Hoi Anspi,

zou wel leuk zijn he, op je verjaardag!

Ik ben 11 mei op vakantie en 13 mei zijn mijn man en ik 11 jaar samen, zou ook wel errug leuk zijn als het deze ronde raak zou zijn!

Het gekke is, dat ik nog steeds geen positieve ovulatietest heb gehad (nu dag 15 bij cyclus van 28 dagen), dan zou m'n eisprong wel heel laat zijn, of misschien wel helemaal niet!

We wachten maar weer af, spannend he?!

Hoi Evelise,

Wat leuk dat je nog wat laat horen! Fijn dat het zo goed met je gaat, goh 10, 5 weken alweer! Leuk hoor dat je het ook al gaat zien, lekker showen die buik!

Ik hoop dat ik ook gauw goed nieuws heb te vertellen, volgende week eerst maar leker op vakantie! Op vakantie word ik dan ongi, maar hopelijk niet natuurlijk!

Liefs, Janu

Terug
Bovenaan