Voor Janu79

Dag lieve Janu

Dank nog voor je lieve felicitaties! Ik post hier maar mijn berichtje terug aan jou, want ik heb je ook steeds gevolgd en zie dat je hier af en toe nog eens rondhangt.

Hoe is het nu met je? Zitten jullie nu nog volop in de onderzoeken? Of misschien heb ik de laatste weken iets gemist en ben je inmiddels zwanger ???!!(hoop, hoop, duim, duim!!) Ik vind het moeilijk om te lezen dat er nog zoveel meiden van een jaar geleden nog  schrijven op dit forum, terwijl ik nu een prachtige dochter heb. Dan besef ik hoeveel mazzel ik heb dat ik slechts 14 rondes hoefde te ''wachten''.....

Ik wens jou en ook alle andere meiden hier dan ook alle sterkte & geluk toe en moge het ooit zover komen dat jullie allemaal prachtige wondertjes op deze wereld mogen zetten

Alle liefs, cee

Hoi Cee,

wat lief, een berichtje hier voor mij!

Ik heb al een tijdje niets meer laten horen, simpelweg omdat er niets te melden viel..

Op de dag dat we de 1e IUI zouden krijgen, bleek het zaad van mijn man niet goed te zijn.. Dit kon komen omdat hij een tijdje geleden ziek is geweest, maar misschien is er iets anders aan de hand.
De gyn stelde gelijk IVF voor, maar wij wilden liever 2 maanden w88 om te kijken of het zaad dan weer goed zou zijn.

We zijn nu dus nog steeds aan het w88... Als ik nu weer ongi wordt, kan het zaad weer worden nagekeken, en dan horen we wat het wordt, spannend dus!

Jij nogmaals ontzettend gefeliciteerd met je dochter, geniet ervan!!

X Janu

Terug
Bovenaan