Voor je 2de van kinderwagen veranderen of niet??

Hoi lieve moeders...

Ik ben een van die moeder die weer eens in dilemma zit met zich zelf. Ik heb al een meisje van 2 en ben nu weer opnieuw zwanger 15 weken om precies te zijn. Ik ben eigenlijk best tevreden over de spulletjes die ik heb gekocht voor mijn eerst.

Alleen vind ik mn kinderwagen wel leuk maar wil ik weer eens iets anders. Nu vind ik het te duur om een nieuwe te kopen. Want mijn vorige kinderwagen was tenslotte 800 euro of iets meer zelfs. De wagen is heel kort gebruikt omdat we veel gebruik maken van de buggy.

Nu komt de vraag ben ik de enige die iets van het inboeldel wil veranderen of zijn er nog meer moeders zoals ik??

En weet iemand dan toevallig waar ik mijn kinderwagen zou kunnen inruilen? Of zijn er moeders hier die misschien willen ruilen van wagen.

Ik heb een Quinny papilon compleet met alles erop en eraan. En wil graag een Buga boo Cameleon voor de verandering.

Ik hoor het wel of er meer moeders zijn met dit gekke dilemma...?

Gr .....

Hoi,
Dit dilemma heb ik ook gehad. Ik heb 2 zoontjes, die wel dezelfde spullen hebben gehad,maar toen ik zwanger van de 3e was heb ik mijn oude kinderwagen verkocht via marktplaats en een ander ook via marktplaats gekocht. Ik ben toen ook voor een bugaboo gegaan en was zelfs zo erg, dat ik een paardagen later een 2e bugaboo heb gekocht omdat ik die kleur mooier vond, dan de 1e die ik had gekocht. (met pijn en moeite die ander weer kunnen verkopen via marktplaats)
groetjes, mam_van_3

Hoi,

Dit dilemma hebben wij bij de 2de niet gehad. Vanzelfsprekend hebben wij de wagen van de eerste gebruikt, die was oud maar wel goed. Er zit 5 jaar verschil tussen de dames. Was een teutonia, erg duur maar wel goed.
Nu ben ik zwanger van de derde, en vonden mijn ouders dat ik echt meer met die wagen kon rijden. Dus hebben we een nieuwe gekregen van mijn ouders, we hebben een aanbieding genomen van x adventure, die was 300 euro en is echt een hele fijne en goeie wagen.

Groetjes, Ris  

Terug
Bovenaan