Voor je 2de van kinderwagen veranderen of niet??

Hoi lieve moeders,

Ik ben een moeder van een 2jarige en ben nu weer zwanger 15 wken om precies te zijn
alleen zit in in   dilemma ik wil graag van kinderwagen veranderen.

Ben ik de enige zwangere die dit heeft of is het herkenbaar. Ik wil geen nieuwe kopen omdat ze te duur zijn. Mijn vorige wagen heeft al 800 gekocht. Daarom wil ik hem graag ruilen hij is kort gebruikt. Omdat we de buggy veel gebruiken.
Nu is mijn vraag of iemand weet waar ik hem kan inruilen of mocht er iemand zijn die zou willen ruilen met dit zelfde probleem

Het is een Quinny speedy papilon van eind 2007 weinig gebruikt en nog met alles erop en eraan. Ik wil graag voor de verandering een Buga boo Camelon Antraciet.

Ik hoop van jullie te horen Gr

eh zelf vind ik het eigenlijk wat onzinnig .

Helemaal als die weinig gebruikt is... dan kan die toch nog makkelijk nog een kind mee? Zelfs als je ergens in zou kunnen ruilen (ken ik overigens niet, dus je zou hem dan denk ik via MP moeten verkopen en dan zelf wat anders moeten zoeken)

Maar hoe en wat precies zou ik niet weten... bij ons ligt de 3e nu in dezelfde wagen namelijk.

groetjes,
Marije

Hoi!

Ik ben nu in verwachting van de 2e. Mijn oudste is net 2 jaar geworden. Ik heb wel een andere wagen overwogen, maar alleen om van een single- naar een duowagen te gaan. Ik heb het nog niet gedaan, eerst kijken of een kiddyboard werkt. Met de wagen die ik heb ben ik prima tevreden.

Of je dus een andere wagen wilt moet je zelf beslissen. Maar doe je het omdat je die je nu hebt onhandig vind, of omdat je die ander leuker vind? In het laatste geval zou ik van het geld dat je uitspaart lekker op vakantie gaan of andere leuke dingen van doen...

Groetjes, Marisa

Heb ook een zoontje van ruim 2 nu. Over 5 weken verwachten we de tweede, en daarvoor hebben wij ook een nieuwe wandelwagen gekocht. De vorige hadden we gekregen, maar heb hem nooit mooi en handig gevonden. Dus nu nog maar eens goed overegedaan!

Terug
Bovenaan