voor je houden

A

Anoniem

Guest
ik zit nu met mijn mams op msn en het liefste schreeuw ik haar toe dat ik 6 dagen overtijd ben pfff dat vind ik ook moeilijk hoor je wilt het zou graag tegen iedereen vertellen, maar aan de andere kant wil je het ook gewoon nog even voor je tweetjes bewaren.
ben wel heel blij dat ik het hier gewoon kwijt kan

ja dat lijkt mij ook dat je het gelijk van de daken wilt schreeuwen!!!!
Ik weet nog niet hoe het is om zwanger te zijn maar ik hoorde pas van een collega van mij dat zij het gevoel had toen zij net wist dat ze zwanger was dat iedereen het van haar gezicht kon aflezen!!

ja moeilijk he?! probeer het voor je te houden, en idd hier kunnen we lekker tegen erlkaar aan kletsen!ik moet zeggen dat ik er wel veel aan heb hoor aan jullie meiden haha

liefs

dat ik wist dat ik zwanger was van de eerste had ik ook het idee dat iedereen het aan me kon zien.
we hebben toen ook een week gewacht met testen en in de week was mijn man jarig had echt het idee dat iedereen me aanstaarde en het van me af kon lezen pffff.

was net even stiekem ook een beetje aan het rekenen, maar mocht ik wel zwanger zijn dan krijg ik echt het perfecte verlof. ik werk in het onderwijs en de waarschijnlijke uitgerekende datum is 4 weken na de zomer vakantie en de 12 weken erna sluiten precies aan op de kerstvakantie dus dat zou ik houden dat ik 10weken voor de datum al met verlof kan (de 6 weken van de zomervakantie meegerekend) en 14 weken erna heb (door de 2 weken kerstvakantie erna) wauw dat zou toch wel super zijn
bij de eerste was ik ook heel gunstig uitgerekend 5 wkn voordien gestopt en daar zaten toen 2 weken kerstvakantie voor en hij sloot precies aan op de meivakantie waardoor ik 2 weken extra had hahah hoe krijg ik het voor mekaar

Terug
Bovenaan