Voor Jeanette (2e x)

Hoi Jeanette, bedankt voor de uitleg...
Ik hoop dat je dit nog leest, ik heb ook ver moeten zoeken voor ik mijn vraag aan jou weer vond. Zal een kopie op de hoofd pagina zetten... Het gaat wel erg hard op dit forum. Veel mensen die hier schrijven!!!
Als ik je goed begrijp een heel persoonlijke voedingslijst... denk niet dat het dan geschikt is voor mij....
Heb trouwens geen fax tot mijn beschikking.. Ik zelf ben op het moment bezig met het ziekenhuisdieet, volgens mij erg in de mode nu, ik hoor er steeds meer mensen over dus misschien ken je het. Nu na 1 week 2 kilo afgevallen... volgens het papier zou het meer moeten zijn, maar dat is (bij mij) dus niet zo. Ik wil graag minstens 5 kilo kwijt, maar liever een stuk of 8 a 9 (12 is ook goed). Zou dus moeten kunnen met de drie weken die je dit dieet "moet" doen.
liefs marieke

hoi MariekeS
Het gaat inderdaad razendsnel op deze site ±35 stukjes terug heb ik geantwoord op jouw vraag(je kunt ook op naam/Jeanette/ of titel/voor mariekeS/zoeken!!)
bij mij was er dus 2.2kg af sinds vorige week maandag, geweldig(ik had nog een beetje gezondigd(verjaardag van moeder)dit motiveerd wel om verder te gaan!Ik wil het liefst zoveel afvallen als je in een zwangerschap aankomt zodat ik in iedergeval niet zwaarder ben dan nu, als ik zover ben.

Ik weet niet hoe het met jou gaat, maar ik voel me vol energie nu ik weer aan het afvallen ben.

jeanette

oh ja en dat persoonlijke gaat over smaak en voorkeur(ik eet bv geen sinaasappels.)en ze houdt rekening met evt verjaardagen of uitstapjes, door de dag ervoor wat strenger, of tips te geven.

jeanette

Mijn schoonzus heeft ongeveer 3 maanden lang het ziekenhuis dieet gedaan, maar ze deed de ene week het ziekenhuis dieet en de andere week gewoon, maar wel de bijbehorende soep.

Is ongeveer 15 kilo afgevallen.

Succes!!!!!!!!!!!

jemig wat een speurtocht hier steeds naar je eigen vraag en de antwoorden.... als je een dag niet kijkt zijn er erg veel berichten voor het jouwe!!
We lopen dus ongeveer gelijk, zo'n 2 kilo eraf nu, Jeanette. Goed zo!! ga zo door!! Da's toch ook weer positief en iets om mee bezig te zijn na onze miskraam, vind je niet??? Mijn vriend dieet met me mee en die was ook zo'n twee kilo kwijt. Komt natuurlijk voor een groot deel doordat we niet snoepen en snacken!!! Dat is moeilijk zeg, afkikken!!!
He, anoniem: welke soep??? In mijn dieet geen soep te vinden, wel veel eieren, sla, geroosterd brood.
Marieke

Terug
Bovenaan