Voor Jeanette

Hoi Jeanette,
Op het andere forum schreef je dat je een dieet volgde dat je ook nog kon doen als je zwanger werd.... kan dat dan? Ik dacht dat je niet mocht afvallen als je zwanger bent in verband met de afvalstoffen die je dan hebt... dat is dan toch met elk dieet???
Zoniet, wat volg je dan??
Marieke

Hoi MariekeS

Ik volgde ruim twee jaar geleden een dieet via mijn werkgever, die betaalde de helft.
dat dieet is gebaseerd op een ander eetpatroon, door heel afwisselend en op meer momenten te eten, verras je je lichaam en werkt je stofwisseling beter.ik begon toen nogal ongemotiveerd, maar viel in vier maanden ruim vijftien kilo af.
Ik krijg elke week een op mij aangepaste voedingslijst mee en mag alleen dat eten wat erop staat.
heel veel collega ´s vallen hiermee af, de wachtlijst wordt nu (ruim twee jaar later)nog steeds niet minder, omdat ze zoveel resultaat zien bij de collega ´s
geven steeds meer mensen zich op.
Als je wilt kan ik de lijst doorfaxen.

Als je je afvraagt waarom ik dan moet afvallen, ik ben toen,na een halfjaar gestopt, vanwege mijn scheiding , moest ik zuiniger aan doen, de slechte gewoonten slopen er weer in.
Ik kwam bijna alles weer bij , maar wil graag zwanger worden zonder te waggelen.
Nog 12 tot 15 kilo erbij word ik topzwaar.

Ik heb natuurlijk verteld over het voornemen om zwanger te worden en ze vertelde dat ik gewoon door kan gaan als ik zwanger ben, dat overgewicht, veel ongezonder is, ik vroeg over de afval stoffen en ze zei dat het geen risico gaf.

liefs jeanette

Hoi Jeanette, bedankt voor de uitleg...
Ik hoop dat je dit nog leest, ik heb ook ver moeten zoeken voor ik mijn vraag aan jou weer vond. Zal een kopie op de hoofd pagina zetten... Het gaat wel erg hard op dit forum. Veel mensen die hier schrijven!!!
Als ik je goed begrijp een heel persoonlijke voedingslijst... denk niet dat het dan geschikt is voor mij....
Heb trouwens geen fax tot mijn beschikking.. Ik zelf ben op het moment bezig met het ziekenhuisdieet, volgens mij erg in de mode nu, ik hoor er steeds meer mensen over dus misschien ken je het. Nu na 1 week 2 kilo afgevallen... volgens het papier zou het meer moeten zijn, maar dat is (bij mij) dus niet zo. Ik wil graag minstens 5 kilo kwijt, maar liever een stuk of 8 a 9 (12 is ook goed). Zou dus moeten kunnen met de drie weken die je dit dieet "moet" doen.
liefs marieke

Terug
Bovenaan