Voor Jeanette

A

Anoniem

Guest
He he, ik ben er weer af !!! HAHAHAHA We hebben net pas geklust omdat we vanavond op visite moesten. Is dit te laat ??? Dacht het niet !!! Toch ??? Ik hoop dat je kaarsjes geholpen hebben !!! Nog 9 dagen en we weten het !!!
Ik ga de rest van de berichtjes even lezen en dan lekker slapen.

Veel liefs van Biaggi

hoi

ben niet jeanette maar ik wilde effe weltrusten zeggen.
Ik ga nu ook.

liefs niempie

Hoi Biaggi,

Ik las een paar berichtjes terug dat je het over steekjes in je buik had die echt even pijn deden.

Nou persoonlijk denk ik niet dat het je ei is geweest als je zegt dat die ongeveer 4 a 5 dagen na je ei moet zijn geweest. Waarom ik dit denk? Ik had vorige keer 4 dagen na mijn ei flinke pijnscheuten in mijn buik. ECht even au gevoel. Adem halen pufje en weg was de pijn. Bij mij was het dus een bevrucht eitje en een teken van een beginnend zwangerschap. Dus ik vind het wel een goed teken en wie weet heb je over 14 dagen ook een positieve test. (en ik hoop dat je bij jou positief blijft).
Ik wou het je even melden want ik zag antwoorden over een eisprong en hoe je het vertelde was het echt herkenbaar voor mij. De steekjes hebben wel een week aangehouden en toen werden ze wat minder. Dus wie weet meid...

Ik duim voor je..

Liefs Bibi

Hoi,

Als het zo gaat als bij mij, kan ik alleen maar positief over zijn.
Ik voelde ´s ochtends bij het inpakken de eisprong en ´s avonds om
± 20.30/21.00 uur was ons
`moment supreme ´

SPANNEND!!!!

liefs Jeanette

Je ei is maar 6 uur vruchtbaar, dus klussen voor je eisprong of op het moment zelf. De zaadcellen doen er namelijk ook een paar uur over om de weg te vinden.

Succes!

Terug
Bovenaan