Voor Jeanette

Hi Jeanette,

Wat grappig. Ik ga een dag later op voor de echo (27 augustus). Ik duim dat het voor ons allebei deze keer goed gaat.

Ik ben vanochtend voor het eerst ziek geweest. Ik heb overgegeven. omdat ik niet wist wat er met mij zou gaan gebeuren, ben ik vandaag thuis gebleven. Morgen wil ik wel gewoon weer gaan werken. Ik sta dan een half uurtje eerder op en eet even een crackertje voordat ik opsta.

Groetjes,
Ongeduldje32

Hoi ongeduldje,

Vind je het niet superspannend, de tijd gaat snel en voor je het weet zit je bij de gyn.Ik mocht als ik drie weken overtijd was komen, dat is net voor zijn vakantie.
Balen ,he zo uit het niets zo misselijk, sterkte ermee.
Ik heb zolang er nog geen echt april forum is, een mini-forum gestart op het zwanger-zijn forum.

Liefs Jeanette

Hi Jeanette,

Het is inderdaad super spannend. Die misselijkheid is niet leuk, maar ik moet ook zeggen dat ik er ook wel blij mee ben. Dat zijn ten minste duidelijke symptomen. Ik ben super nerveus voor de echo, want ik ben erg bang dat ik weer negatief nieuws zal krijgen. Ik kan dan ook niet wachten tot dat achter de rug is. Nog twee weken en vier dagen....

Groetjes,
Ongeduldje32

Ps: Ik zal even op dat andere forum kijken. Wanneer denk je dat het april forum komt? Ik heb er nog niets van gezien.

Terug
Bovenaan