Voor Jeanette1 en iedereen die graag mee wil lezen

A

Anoniem

Guest
Hoi meid,

Bedankt voor je lieve berichtje.
Misschien heb je het al gelezen onder
de reacties van andere berichten.
Ik had gisteren mijn NOD en tot nu toe
nog niets wat daar op duidt.
Voor het eerst in iets meer dan 2 jaar
voel ik helemaal niets !!!!!!!!
Het is zo raar !!!!! Volgende week dinsdag ga ik
er een test tegen aan gooien. Dan mag ik pas
testen van mijn gyn !!!!!!! Dus nog even duimen draaien.............
Misschien geef ik mijzelf wel een vervroegd verjaardagscadeautje,
ben op 4 april namelijk jarig.

Dikke knuffel van Biaggi

Hoi Biaggi!

Ik hoop voor je dat de rode duivels wegblijven en het nu dan eindelijk toch zo mag zijn voor je!! succes volgende week!!!

Liefs Jazzie

Bedankt voor je lieve berichtje Jazzie !!!
Echt lief !!!!!!

Dikke knuffel van Biaggi

Hoi Biaggi,
Ik hoop voor je dat het nu raak is,
zou een mooi verjaardagscadeautje zijn!
Veel succes!
Liefs, Miek

Hoi Biaggi,
Dit zou werkelijk het meest ultieme verjaardaagscadeau zijn zeg. Ik duim voor dat die rot duivels wegblijven en dat je een positieve test zult hebben. Maarre je schrijft dat je helemaal nix voelt, ook niet een heeeeel piepklein tekentje, dat het misschien wel raak zou kunnen zijn? Nou ik duim in ieder geval voor je, want dan zou je wel een geweldige verjaardag hebben....
liefs Cynthia

Wow wordt wel erggg spannend, hè, ik moet tot mijn grote schaamte bekennen dat ik het wéééér gedaan heb.....ik heb vanochtend getest, WAAROM in hemelsnaam zou je denken....nou omdat ik waarschijnlijk eerder mijn eisprong had dan ik eerst dacht, vreselijk geirriteerde borsten heb en als die eerdere eisprong klopt, dan zou ik vrijdag mijn nod hebben.

Pure verspilling, ik had het mezelf nog zo voorgenomen om te wachten, maar geduld is absoluut niet mijn sterkste kant vrees ik. haha als ik ondertussen niet verrast werd door een rooie muts....ga ik dinsdag ook(weer) testen.

Hai Biaggi,

Ook even een blijk van medeleven van mij en ik ga ook heeeel hard voor je duimen en hopen dat het raak is!!    Nog even wat zwangeren-wonderkruid hiero voor je , hoop dat het helpt!

Veel liefs, Blondie79

Terug
Bovenaan