voor jenke, anke2, fabbie en ank

hoi lieve meiden,

hoe is het ermee??
ik heb begrepen dat jullie ook je NOD rond 8 juni hebben.

Al nieuws? verschijnselen??

Ik dacht heel even dat ik ongi ging worden maar nog niks, nada nopes.......

Het zou toch geweldig zijn als we nu eindelijk geluk hebben!

Liefs natje
 
Lieve Natje,
Ik heb de hele tijd het gevoel gehad dat het niet raak is deze maand.
Eigenlijk denk ik dat nog steeds maar sind gisteren avond voel ik wel wat andere dingen. Het kan ook zijn omdat je er toch wel op gefocust bent.
Nou, wat voel ik:
*misselijk
*heel erg duizelig
*opgablazen buik
*rommelige buik aan een stuk door, mensen vragen ook de hele tijd of ik honger heb of zo.
*puisten van hier toto Tokio
*ik had ook eens gelezen dat je orgasme sneller zou komen als je eenmaal zwanger bent. Nou echt, mijn man hoeft er alleen maar naar te wijzen hihihi.

Dus of het zo is, we wachten af. Ik zit me de hele tijd heel erg te focusen op pijnlijke borsten maar die zijn er nog niet.

Hoe is het verder met jou, merk jij al 'vreemde' dingen?

Verder gaat het trouwens wel goed met mij hoor, heb lekker een week vakantie.
Huuuuum, het is al weer donderdag......wat vliegt zo'n vakantie toch snel voorbij.

Liefs, Ank
 
Hoi Natje

Het zou natuurlijk hartstikke tof zijn als we gewoon hier met zijn allen een heel groot bericht konden plaatsen met
"DE 8 JUNI MEIDEN ZIJN ZWANGER" :)

Heb jij al verschijnselen? Ik durf het werkelijk niet te zeggen, het enige wat ik voel is nogal wisselende stemmingen. De rest (zoals wat gevoel in mijn onderbuik) probeer ik niet zoveel waarde aan te hechten. Mijn stomme lichaam heeft me al eerder voor de gek gehouden :p

Nou meiden, duimen voor elkaar he!! we komen er wel hahaha

dikke knuf Fabbie

PS. Ank dat focussen op pijnlijke borsten doe ik ook, hahaha ik zit er de hele dag in te knijpen om te kijken of ze al pijn doen, nou onderhand wel van al dat knijpen hahaha.
 
Heee meiden,

Als het voor ons raak is, zijn we de 8 juni NOD meiden zonder verschijnselen!! Ik denk ook bij ider steekje in m'n borsten van: JA, ik voel wat. Maar verder dacht ik gister ook dat ik ongi werd, heb zelfs een tampon op zak voor de zekerheid. Zo sterk was het gevoel. En ik heb wel hele zware borsten. Alsof ze gegroeid zijn. Ik hoop het niet want ik ben al goed bedeeld :) En ik ben heel moe. Zo moe dat het mijn zusje en zwager gisteren opviel. Dus wie weet!!! Ik hoop het zo voor ons allemaal!!!
Liefs Jenke
Oja Ank, dat met dat vrijen heb ik ook!!!! :)))))
Oja!! M'n vriend en ik gan dat weekend lekker er even tussenuit. Lijkt me wel heel spannend om dan zaterdag samen een test te doen. Maar hij wil echt wachten tot 8 juni. Pffff, ik wou dat ik zoveel geduld had!
 
HOI HOI,

de mijne zijn:

+ vermoeidheid (heeel erg)
+ soms een beetje misselijk
+ heb ook erg last van wisselende stemmingen
+ maar geen pijn in me buik.....kan nog komen.

I weet eigenlijk niet wat ik moet denken, het is ook het beste om er niet te veel over na te denken.

Ik hoop niet dat me lichaam me weer voor de gek houdt!

We wachten nog wel even af....

Liefs natje
 
Hoi Jenke,
Je vriend heeft wel gelijk, je kan het beste wachten tot de achtste. Ik weet het..............het wachten duurt zoooooooooo lang.
Wat de borsten betreft, ik ben beieuwd als ik dalijk eenmaal zwanger ben of ik m'n tenen nog kan zien, heb namelijk nu al een E cup OEPS.
Wat het vrijen betreft, het is niet een vervelende bijkomstigheid hè!!! hihihi.

Ank
 
Hahah Ank, ik heb ook cup E!!!!! Maak me wel eens zorgen dat als ik zwanger raak, nergens meer inpas!!!!! Maar j hebt gelijk over dat wachten. Heb even gedacht om stiekum alvast een test te doen. Maar dat kan ik niet (gelukkig) Het is toch echt iets wat ik samen wil doen. Nog 5 nachtjes!! Als er tenminste niet eerder iets op gang komt.....
 
Terug
Bovenaan