voor jenke, petra en alle andere meiden

Ik ben een beetje rustig op het forum. Ik probeer een beetje af te bouwen, omdat ik merk veel te veel met zwanger en alles bezig te zijn. Gisteren weer een uitslag. Het hormoon was nu weer omlaag. Ik heb een onderzoek ge-eist en gekregen. Was niks te zien dus heb nu pillen om alles wat er nog zit weg te krijgen. Het is nu wel echt afgelopen geloof ik. Ben nog niet echt lekker maar gaat beter. Volgende week nog bloed prikken en dan is het hopelijk voorbij.
Ik wil ook dat het voorbij is, dan kan ik het afsluiten en weer lekker opnieuw proberen.
Het is echt ongeloofelijk hoeveel energie me dit gekost heeft. Maar ik heb er nog steeds zin in!

Jenke hoop echt dat je nu wel zwanger bent! Maar je weet het echt nooit.
Petra hoe gaat ie?

Tot later, jammer van die voetbalmannen trouwens!!
liefs san
 
Hoi San!
wat fijn om van je te horen!ja, balen he,dat we verloren hebben,maar woensdag nog een kans!
Goed van je dat je dat onderzoek geeist hebt,daar heb je ook recht op en jij kent je lichaam beter dan wie dan ook!
Hopelijk voel je je snel weer beter,zodat je het kunt afsluiten,inderdaad.
Met mij gaat alles prima,heb er ook van geleerd.zal nu niet meer zo snel denken dat ik zwanger ben ook al heb ik bepaalde verschijnselen. dinsdag mag mijn vriend zijn 'bijdrage'inleveren en ik moet dus om de paar weken prikken voor mijn hormoonspiegel. voel me er wel goed bij,kan het allemaal wat loslaten;was er ook teveel mee bezig.
maar we gaan voor de volgende ronde!
ook wij worden een keer goed zwanger!
tot mails,gr. petra
 
Hai San,

Ik less zo nu en dan nog eens mee hier op het zwanger worden form en zag jou berichtje staan..
Ik vin dhet echt vreselijk voor je dat je nou ook nog eens zo'n lange weg moet bewandelen.
Ik vind zelf het februari forum heel rustig en je krijgt lang niet op al je vragen antwoord.
Dus ik blijf denk ik maar hier schrijven.
Ik wens jou heel veel sterkte!!

Groetjes Ellen
 
Lieve San,
Leuk weer even wat van je te horen. Ik probeer ook om minder op het forum te zijn. Maar aan de andere kant val ik op deze manier wel m'n mannetje minder lastig. Ach meisje, onze tijd komt ook nog wel. Je weet in ieder geval wel dat je zwanger kunt worden!! We gaan er gewoon weer voor!!!
 
Terug
Bovenaan