voor Jennifer

Hoi Marielle,

Nog steeds niks hier, dit is echt uniek. De test die ik zondag uitvoerde was dus negatief, maar misschien was die wel te vroeg. Anyway, ik reken nergens op, heb het ontzettend druk op mijn werk dus ook geen tijd om een test te gaan halen. Ik ga vrijdagavond een test halen en zaterdagochtend testen, en hopelijk weet ik dan meer! Voel me verder goed, maar wel een beetje "anders", maar dat kan zoals we allemaal weten ook psychisch zijn!
Je hoort het nog!

Groetjes, Jennifer

hoi,
Mijn vriendin had ook een test gedaan toen ze een dag overtijd was en die was ook negatief. Een week later was hij pas positief(over 4 weken bevalt ze!)! Ik duim voor je Jennifer!
gr
Marielle
ps: ik heb vanmiddag een ovulatietest van CB gekocht: 30 Euro, echt schandalig!! Maar wel voor een goed doel hihi

Hoi Marielle,

Goed dat je die ovulatietest hebt gekocht, was ik ook van plan om te doen deze maand. Schandalig inderdaad hoe duur, hopelijk hoef je het maar 1 keer aan te schaffen! Ik kon vandaag toch niet wachten en heb een zwangerschapstest gekocht, WEER negatief!! Nou heb ik me vandaag helemaal suf gedronken en las ik net dat dat de uitslag kan beinvloeden, lekker slim hoor... Dus dan toch maar even wachten tot het weekend en 's ochtends testen. Ik las net wat berichtjes hier ook op het forum van meiden die zwanger zijn en bobbeltjes hebben rond de tepels, dat heb ik ook en het het wordt ook steeds gevoeliger allemaal. Ook hoop zo dat het raak is en niet dat mijn menstruatie veel te laat is want dat zou ik vreselijk vinden, zou betekenen dat mijn hele cyclus door de war is, en waarom?? Dus ik zal alvast maar gaan sparen voor die ovulatietesten ;-), anders wordt het nooit wat. Ik had nooit gedacht dat het zo allemaal zou lopen toen ik bijna een jaar geleden met de pil stopte, jij wel? Wist wel dat het wat langer kon duren maar ik had zeker niet op al die onzekerheid etc gerekend. Maar gelukkig kunnen we elkaar een beetje steunen!

Groetjes, Jennifer

hoi Jennifer,
Balen dat hij negatief was! Heb je wel met je ochtenurine getest? Dat maakt ook veel uit, zeggen ze. Toen ik stopte vonden we het allebei super spannend, zwanger worden. Maar nu vind ik het steeds minder leuk worden en alleen frusterend. Het is net of je lichaam je in de steek laat. En ik voel van alles maar kan niet alles plaatsen, erg irritant. Anyway, ik ga nu een paar dagen weg met mijn zusje en hoop als ik terugkom kan lezen dat je zwanger bent.
gr
Marielle
ps: hoe oud ben jij eigenlijk? Ik ben 29 jaar.

Nee ik heb 's avonds getest. Je zou hem de hele dag door moeten kunnen doen staat er in de bijsluiter maar ik denk dat het inderdaad ook verschil maakt. De vorige keer toen ik zwanger was (toen ik dus na 10 weken een mk had) heb ik pas na een week getest. Het is wel heel frusterend hoor, ik moet de hele tijd plassen en elke keer is het weer spannend of het gestart is of niet. Lekker een paar dagen weg, zou ik ook wel zin in hebben. Veel plezier!

Jennifer

Oh ja, ik ben 31. Dat maakt het allemaal ook niet makkelijker, ik heb het gevoel dat de tijd nu echt dringt maar dat is natuurlijk harstikke onzin. Je krijgt alleen steeds van die vragen uit je omgeving, pas getrouwd en blijkbaar is het dan tijd voor de volgende stap...

Terug
Bovenaan