Hoi Marielle,
Goed dat je die ovulatietest hebt gekocht, was ik ook van plan om te doen deze maand. Schandalig inderdaad hoe duur, hopelijk hoef je het maar 1 keer aan te schaffen! Ik kon vandaag toch niet wachten en heb een zwangerschapstest gekocht, WEER negatief!! Nou heb ik me vandaag helemaal suf gedronken en las ik net dat dat de uitslag kan beinvloeden, lekker slim hoor... Dus dan toch maar even wachten tot het weekend en 's ochtends testen. Ik las net wat berichtjes hier ook op het forum van meiden die zwanger zijn en bobbeltjes hebben rond de tepels, dat heb ik ook en het het wordt ook steeds gevoeliger allemaal. Ook hoop zo dat het raak is en niet dat mijn menstruatie veel te laat is want dat zou ik vreselijk vinden, zou betekenen dat mijn hele cyclus door de war is, en waarom?? Dus ik zal alvast maar gaan sparen voor die ovulatietesten ;-), anders wordt het nooit wat. Ik had nooit gedacht dat het zo allemaal zou lopen toen ik bijna een jaar geleden met de pil stopte, jij wel? Wist wel dat het wat langer kon duren maar ik had zeker niet op al die onzekerheid etc gerekend. Maar gelukkig kunnen we elkaar een beetje steunen!
Groetjes, Jennifer