voor Jennifer

hoi Jennifer,
Ik ben heerlijk een paar dagen weggeweest, veel gedronken aangezien ik toch ongesteld was geworden, en lekker bruin geworden. Ik herken het gevoel dat iedereen in je omgeving gaat vragen wanneer er nu kinderen komen. Het ergste vind ik de vrienden die binnen een maand zwanger waren en zeggen: als jullie gaan beginnen dan moeten jullie maar bellen voor wat tips..grrrr. Of van die mensen/collega's die zeggen dat je niet te lang moet wachten anders wordt je te oud, ze moesten eens weten! Ik besef me nu ook dat ik al een kindje in mijn armen had kunnen houden als het meteen gelukt zou zijn, en bij die gedachte wordt ik erg verdrietig en mijn man ook. Over 3 maanden wordt ik 30 en als ik dan nog niet zwanger ben dan wordt ik gek(30 is toch een beetje een leeftijd waarop je je jeugd achter he laat hihi)! Maar Jennifer, je moet maar zo denken, je hebt tot je 40ste de tijd dus alle tijd! Ik heb zelfs een collega die 42 was toen haar eerste vorig jaar kwam(noodgedwongen). Heb je alweer een test gedaan? Je zou toch zeggen dat je bijna zwanger moet zijn. Je vertelde dat je een miskraam hebt gehad, je bent dus dan langer dan 11 maanden bezig(11 mnd plus die 10 weken ofzo)?
Succes en tot horens
Marielle

Hoi Marielle,
Klinkt goed dat weekendje weg van je! Ik heb dit weekend maar niks gedronken, want je weet nooit. Zaterdag weer getest, WEER negatief. Dus ik ga er nu maar van uit dat mijn cyclus behoorlijk in de war is. Ik snap alleen niet waarom, want het is toch 11 maanden goed gegaan. Ik ben in September gestopt met de pil, dus volgens mij ben ik dan nu in de 11e maand (of ik blijf eeuwig in de tiende hangen ;-)) Ik was in December zwanger, dus eigenlijk al na 2 maanden, totaal onverwacht maar superspannend. En toen kreeg ik dus in februari een miskraam. Was een beetje traumatisch want op dat moment lag mijn hubbie in het ziekenhuis met een hernia. Maar dat is gelukkig allemaal voorbij nu. Lekkere ben je met je opmerking over 30 worden!! Maar je hebt gelijk, we hebben nog tijd genoeg natuurlijk. Ik heb ook besloten dat ik het allemaal wat nuchterder moet gaan bekijken, baby's komen nou eenmaal niet op bestelling. Normaal ben ik een enorme regelaar maar dit heb ik helaas niet in de hand. Deze week even afwachten en als er dan nog niks gebeurt maar even langs de ha. Voor jou breken deze week drukke tijden aan, toch???!!! Succes ermee!

Groetjes,
Jennifer

hi
Wat vreemd dat je test nog steeds negatief is! Je kan ook vragen of de HA een test kan doen, die zijn meestal gevoeliger. Ik ben vorig jaar augustus gestopt met de pil maar in oktober begonnen met klussen, dus ik zit in maand 10(11e cyclus). Ik had nog een vraag gesteld over wanneer ik moet gaan rekenen als eerste dag van mijn cyclus en vlgs een ander forumlezeres moet ik gaan rekenen vanaf de eerste dag dat je ong echt (zwaar)doorkomt en niet een beetje. En dat is pas afgelopen vrijdag geweest. Ik denk dat ik ga beginnen met de ovulatietest op dag 9 ofzo(??) en dat is pas volgend weekend. Gelukkig hoeven we het nu niet 2 weken lang om de dag te doen, worden we niet echt gelukkig van(met name doordeweeks als je hard gewerkt hebt overdag). De test is dus ideaal voor ons, maar 2 dagen verplicht en de rest wanneer je zin hebt!
Er is niks mis met 30 zijn, je bent zo oud als je je voelt. Maar je omgeving vind dat vaak niet als je nog geen kinderen hebt..het moet er nu toch echt van komen zeggen ze.
Ik ben zelf echt een controlefreak(is mijn baan ook:controler hihi) dus dit is echt frusterend voor mij en voor jou dus ook. Succes deze week en niet gek worden he!?
gr
Marielle

Terug
Bovenaan