voor Jennifer

A

Anoniem

Guest
he Jennifer,
Gefeliciteerd meid!!! Fantastisch voor je! Ik miste je al op het Forum en dacht dat je op vakantie was. Het geeft mij hoop dat je ook na een tijd gewoon zwanger kan worden en ook na het verliezen van bruin bloed toch nog zwanger kunt zijn. Had je dan ook krampen tijdens het verliezen van bruin bloed? Goh, ik ben helemaal ontroerd dat je zwanger bent. Ik weet het zeker dat het nu goed gaat en je mag nu eindelijk gaan klagen over misselijkheid bij het april forum hihi
((-:
Veel liefs
Marielle

Hoi Marielle,

Dankjewel voor je lieve reactie, dat doet me goed. Tuurlijk kan het ook na langere tijd nog gebeuren, en dat komt bij jou ook echt. Het is gewoon af en toe moeilijk om er in te blijven geloven, ik weet er alles van! Maar ik ben nog niet helemaal bij dit forum weg hoor, want ik maak me nog steeds ontzettende zorgen dat het weer mis zal gaan. Enige verschil met vorige keer is dat ik nu zo misselijk ben (en dus lekker mag klagen ;-)) Ik geloof niet dat ik echt krampen had toen ik dat bloed verloor, maar ik kan me wel herinneren dat ik het beroemde "branderige" gevoel had van voor de menstruatie. Daarom was het ook allemaal erg verwarrend. En de testen hielpen ook niet mee. Nu ga ik de dagen maar aftellen tot de 25e en ik laat je absoluut weten hoe het is afgelopen!

Hou je taai he!
Jennifer

Laat je me weten hoe de echo is afgelopen? Ben zo benieuwd! We hebben besloten om vrijdag naar de HA te gaan om wat standaars testjes te doen, je weet maar nooit. En verder denk ik dat mijn ongi wel doorgaat komen want ik heb nog steeds dat "branderige" gevoel. Het zal morgen of overmorgen wel komen. We hadden zo'n goed gevoel over deze maand mede dankzij de positieve ovulatietest welke we zeker weer gaan gebruiken. We gaan er gewoon weer tegenaan deze maand en geven zeker de hoop niet op. Het moet toch een keer lukken?!
Geniet lekker van je zwangerschap want dat heb je verdiend en ik hoor je de 25e!
veel liefs
Marielle

Terug
Bovenaan