voor jessy 83

A

Anoniem

Guest
Hoi Jesse,
heb net je berichtje naar mij toe gelezen en ik weet niet wat jij je allemaal in je hoofd haalt maar ik heb nooit gezegd dat jij ervoor gekozen hebt om de zwangerschap te beeindigen.
er is trouwens ook nooit bewezen dat je zwanger was.
jij gaat ervan uit dat je zwanger was uit de informatie die je gelezen hebt.
de testen waren immers negatief.
ik zal ook niet zeggen dat je niet zwanger was en ik heb dat ook niet beweerd.
jij zegt dat je niet om mijn mening hebt gevraagd en je wil geen kritiek.
maar jou huisarts wil ook misschien wel geen kritiek en die geef jij ook.
jij beschuldigt jou huisarts ook terwijl je niet 100 procent zeker weet of je uberhaupt wel zwanger was.
wat ik alleen wilde zeggen is dat als je echt dacht dat je zwanger was je ook de medicatie niet in had kunnen nemen.
ik ben zelf acht maanden bezig geweest om zwanger te raken en ik ben verscheidenen keren ziek geweest en mijn huisarts gaf mijn niet zomaar iets omdat hij wist dat ik zwanger wilde worden.
ik ben ook een keer naar de huisartsenpost gemoeten omdat ik zo ziek was dat ik gewoon niet meer kon staan.
die wilde me wel wat voorschrijven maar dan op mijn eigen risico want je weet nooit of je zwanger bent op dat moment.
ik heb er toen zelf voor gekozen om de medicatie niet te nemen.
dat bedoelde ik toen ik zei in jou berichtje dat je zelf de keuze had kunnen nemen om de medicatie te weigeren.
je had ook eerst af kunnen wachten of je daadwerkelijk zwanger was.
en huisarts is ook maar een mens en doet zoiets niet expres.
vind jou instelling maar een beetje raar als je zegt dat ik mijn mening maar voor me moet houden als het jou niet aanstaat maar jij wel alles mag zeggen over een ander.
ik weet van mezelf dat ik geen kwaad gezegd heb in mijn berichtje en als jij daar anders over denkt dan heb je pech.
wilde het even rechtzetten dus daarom heb ik dit topic aangemaakt met alle respect voor degene waar het topic van was.
gr lisette

hoi jessy, ik denk dat als je het berichtje van liselotte nog een keer naleest als je wat rustiger bent, dan snap je misschien ook wel dat ze het zo helemaal niet bedoelt. want zoals ik het lees wil ze er mee zeggen dat het je eigen keuze is of dat je inderdaad de med inneemt terwijl je bezig bent om zwanger te raken of misschien al wel bent??
op dat moment, ik ben inmiddels alweer 2,5 jaar bezig om zwanger te raken en ik ben ook al vaak bij de ha geweest, omdat ik ziek was ofzo, maar mijn HA heeft me altijd med gegeven die je wel in mocht nemen tijdens een eventuele zwangerschap??dus inderdaad je dokter had het ook in de gaten moeten houden maar wist je dokter het wel dat je bezig was met zwanger raken??
ik ben laatst bij een psygiater geweest en die zei dus ook dat med in moest gaan nemen maar ik heb zelf de keuze genomen om het nog op eigen houtje vol te houden omdat als ik toch nog aantel het echt heel slecht is voor het kindje,
maar ik heb volgens mij ook nog ergens anders gelezen dat je zwanger bent!!!
dus meid ga lekker genieten en niet zo mopperen allemaal op elkaar, laten we het gezellig houden hier,
kom op meiden,
gr depri,

hoi depri

ik wil niet reageren op wat er heeft gespeeld tussen deze dames!!
Maar ik ben net als jou heb ook een paar x medicijnen kunnen krijgen voor 'dingen'
maar dan mocht je inderdaad niet zwanger zijn of worden en heb dat ook niet gedaan want stel dat
vind het chique dat ik nu leesde dat er meer mensen dus ook jij het liever uitstellen met het nemen van medicijnen!
we zijn nu in sept 2 jaar bezig om zwanger te worden en jullie ook al zo lang en mischien ga je zo denken??

goetjes

hey p3,  inderdaad is het moeilijk om altijd nee te zeggen tegen med terwijl ze misschien echt kunnen helpen, maar je denkt toch aan het kindje dat eventueel komt??
en als een dokter dan een grote fout maakt met het geven van med dan voel je je ook kut dat geloof ik wel, want je gaat er van uit dat een dokter toch wel weet wat hij doet,
heel veel succes meid met zwanger worden,
dikke kus

hey lisselotte,

mijn respect voor jou reactie.
Ik ben misschien even te fel geweest met mijzelf uiten, maar ik had niet echt een keuze. Ik had de dokter verteldt dat ik zwanger dacht te zijn. Zij heeft een zwangerschaptest gedaan. Het was toen negatief. (terwijl mijn baarmoedermond wel was afgesloten) Ik heb   geen ervaring   met deze gebeurtenis. Dus ik vertrouwde de dokter. Natuurlijk neem ik de fout van haar kwalijk. Zij had kunnen bedenken dat zij de test misschien wel te vroeg heeft gedaan. Zij heeft geen rekening met de situatie gehouden. Zoals je al had gelezen ben ik zwanger. Na deze gebeurtenis zijn mijn ogen goed open gegaan. Bij mijn eerste test van nu zouden ze weer tegen mij dat ik niet zwanger was en weer een blaasontsteking heb. zij wouden mij meteen een kuur geven. Koppig was ik en ik zei dat ik dit niet wilde een vroeg of ik over 3 dagen de test opnieuw mocht doen. Daaruit bleek dat ik wel zwanger was. Ik heb weer een blaasontsteking en heb nu gepaste med gekregen wat mijn kindje geen kwaad zou doen.
Het was niet mijn bedoeling om de topic te verknallen. Ben nog niet zo lang hier, en heb mij eerste mening meteen opgeschreven. Heb geen zin   in boze vingers naar mij. Want ik heb een goed hart en heb met iedereen het beste voor. Maar dat ik het kwijt ben geraakt door de medicijnen komt echt niet door mij. Als ik had geweten wat er allemaal speelde had ik het nooit gedaan. Dat moet je geloven. En die oordeel doet mij pijn. En aangezien dat ik altijd in mijn hemdje sta, reageer ik nogal fel....
groetjes Jessy

hey meissie, we bedoelen het allemaal goed voor elkaar dus ook jij!!
ga lekker genieten van je zwangerschap en maak je niet druk om wat hier allemaal geschreven is , want dat is niet goed voor je,
en het ene woord brengt het andere mee, en zo is de discussie ontstaan,
maar zet er een streep onder en vertel vanaf nu de leuke dingen over je zwangerschap enz..
heel veel succes,
gr wendy

bedankt wendy, voor je lieve reactie terug. Maar ik zal niet snel terug komen naar dit forum. ik ga genieten van mijn zwangerschap en op de komst van mijn mooie kindje. enga er niet meer vanuit om hier vriendinnen te vinden. met wie je kan lachen en wat mindere ervaringen mee kan delen.ik heb mij daar lelijk in vergist.  
ik  wens het beste voor je  
 kus jessy

waarom verhuis je niet lekker naar het andrere forum meid, daar zijn   ze allemaal zwanger kan je toch lekker praten over de zwangerschap enz....!!  je kunt daar echt veel kwijt hoor en ook vragen natuurlijk!!
heel veel succes met je zwangerschap,
kus van wendy

Terug
Bovenaan