Voor Jetje

A

Anoniem

Guest
Hai, hai,

Was even nieuwschierig hoe het met je is. Kan zo 1,2,3 geen 'update' van je vinden, maar misschien zie ik iets over het hoofd. Vandaar dan zo maar even.

Met mij gaat alles goed, kwaaltjes zijn nog gelijk: pijnlijke borsten, last van m'n onderrug en af en toe wat zeurderige buikpijn. Ik ben bij vlagen een beetje misselijk. Valt me tot nu toe nog wel mee.
Verder m'n ouders en schoonouders op de hoogte gebracht van het nieuws, die waren zeer blij. De bazen, familie en vrienden willen het pas rond wk 10/12 vertellen.
Over 2 a 3 wk m'n eerste bezoek aan de ha, ben benieuwd!!

Heel veel liefs, Blondie79

Hoi Blondie,

Eindelijk gisteren zekerheid gekregen, ik ben niet zwanger. Uiteindelijk via een bloedtest laten nakijken. Die anderhalve dag bloedverlies is dan toch mijn menstruatie geweest en die klachtjes die ik nu allemaal nog heb zijn moeilijk te verklaren. Wel moet er nu onderzocht worden waar mijn buikpijn vandaan komt, blijf steeds blaasontsteking krijgen. Deze ronde hebben we niet gericht geklust, dus we laten alle hormonen en onszelf een beetje tot rust komen deze maand en gaan dan vol goede moed weer verder.
Lekker voor je dat je je goed voelt, lijkt me ook zo ontzettend leuk om het nieuws aan familie en  vrienden  te vertellen. Jij kunt nu waarschijnlijk al gaan uitkijken naar het moment dat je je kindje kan horen of zien. Geniet er maar lekker van!

Groetjes, Jetje

Hai,

Balen, maar nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Neem idd lekker even een time-out, niet te bewust met klussen bezig zijn en ga even lekker van elkaar genieten.
Ik hoop voor jullie dat het alsnog gauw raak is!!

Liefs, Blondie79

Terug
Bovenaan