Voor Jetje

A

Anoniem

Guest

Hi Jetje, je schreef dat je pas na 10 min een positieve test had. Maar dat je voor de zekerheid nog een keer zou testen vandaag. Wat is het geworden? Ik heb voor je geduimd!

Hoi hoi,

Ik heb vrijdagmiddag nog een keer getest en helaas weer negatief. Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts en die stuurt me dan door voor een echo (hebben we vorige week al afgesproken). Weet ook niet wat ik er van moet denken, ik zou aan de ene kant erg verbaasd zijn als ik niet zwanger blijk te zijn want er gebeurt echt van alles met mijn lichaam, maar wat dan de verklaring van de negatieve test is......????
Ik laat morgenvroeg eerst bij de huisarts nog een keer een test doen, wie weet.

Ik las net ergens op dit forum over iemands moeder die dit ook had en toen bleek het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Volgens de huisarts kun je daar nu nog niks van merken qua pijn ofzo, maar ik neem aan dat ze dit op een echo wel kunnen zien.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes, Jetje

Hoi Jetje
ik heb zelf een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en dit was wel degelijk te zien op de test. Het hcg hormmon zit toch in je lijf.
Maar in het begin hoef je er idd niks van te merken en lijk je gewoon zwanger.
Ik zou die echo maar even afwachten en ik wil je geen valse hoop geven, maar er zijn heel wat gevallen bekend van vrouwen die negatief testen en later toch gewoon zwanger bleken te zijn.
Ik ga ook voor je duimen en hoop dat het zo is!!!!!!!!!!!
Nog ff een vraagje: Doet je huisarts geen bloedtest???????????? Dan zien ze het hcghormoon zeker.
Groetjes RB

Hoi RB,

Mijn huisarts deed net alsof ze gek was en zei dat ze nog nooit via een bloedtest een zwangerschap heeft aangetoond, het moet gewoon via de urine te zien zijn.
Ik moet om kwart voor 10 bij de huisarts zijn, laat voor de zekerheid eerst daar nog even een testje doen. Ik moet zeggen dat ik echt ontzettend zenuwachtig ben, omdat ik geen idee heb welke kant het opgaat vandaag??!!

Maar ik hou jullie weer op de hoogte....

Groetjes, Jetje

Hier even een update van mij:

Ikl heb vandaag een bloedtest gehad en daaruit bleek dat ik niet zwanger ben. Wat dan de verklaring voor al de klachten is, joost mag het weten. Ik moet zeggen dat ik er even helemaal klaar mee ben met het hele zwanger worden, je lichaam kan je zo voor de gek houden. Ik ga maar eens een maandje afstand nemen, dan hoop ik dat het allemaal wat beter gaat.

Groetjes, Jetje

Misschien wil je zo graag, dat je lichaam daar op reageert. Een soort van schijnzwangerschap. Het zou kunnen.

Sterkte

Miep

Jammer voor je Jetje!
Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.
En probeer idd afstand te nemen, alhoewel dat makkelijker is gezegd dan gedaan....
Suc6 en sterkte
Groetjes RB

Terug
Bovenaan