Voor Jinny

A

Anoniem

Guest
Hoi Jinny,

hoe gaat het met je? al een tijdje niet 'gesproken'.
Ik in het topic waar de kinderen laat tijdens de bevalling dat je een ks krijgt. Liggen de twins niet goed?
Ben je al veel gegroeid?
Ik heb er nu zo'n 13,5 kilo erbij. Kids groeien goed. Krijg elke twee weken een groei-echo. Twins zijn net zo groot als bij een eenlingzwangerschap, dus die doen het goed.

Nog last van zw-kwaaltjes? Kun jij nog fatsoenlijk slapen? Nou ik niet!!!!!!!!!!!! Ik zie bijna elk uur. En een nieuw onderstel zou wenselijk zijn, nieuwe bovenbenen,liezen schaambeen, billen enzo, maarja dat gaat na de bevalling wel weer over, net als de hartkloppingen die zijn meteen over na de bv. Had ik met Luuk ook.

Is Ruben nu een   beetje aan het idee gewend dat hij twee broertjes/zusjes of broertje en zusje krijgt?
Luuk nu wel, maar wie weet hoe het na de bv is.

Groetjes Miranda

Hallo Miranda,

Alles gaat prima hier! Ik ben al erg veel aangekomen. Vanmorgen toevallig weer naar de gyn geweest en ik ben al  17 kilo zwaarder!!  Maar de beebs doen het heel erg goed. Een aantal weken geleden was eentje net iets groter dan de ander maar deze heeft zich bijgegeten en nu zijn ze weer even groot en net als bij jou net zo groot als een eenling.
De kids liggen in principe goed, de onderste keurig met het hoofdje naar beneden en de ander in stuit maar dat is niet erg. Ik krijg een ks vanwege Ruben ´s bevalling. Dat was ook een ks en door complicaties ben ik opnieuw onder het mes gegaan. Het is een heel lang verhaal en zal er niet te veel over uitwijden want dan jaag ik veel mensen hier denk ik de stuipen op het lijf!! Tis echt een horrorverhaal.

Fantsoenlijk slapen gaat hier sinds een dikke week ook niet meer. Met Ruben nooit last van gehad maar nu wel. Als ik in slaap val word ik na dik een uur badend in het zweet wakker. Ook word ik tussendoor vaak wakker voor toiletbezoek of zo maar van niets. In slaap komen valt dan niet mee en zo lig ik soms uren wakker.
Met mijn bekken gaat het opvallend goed momenteel. Waarschijnlijk komt dat doordat de onderste is ingedaald en mijn bekken stabiel houd. Van de ischias heb ik erg veel last en soms ga ik letterlijk door mijn benen heen. Een buikwandcorrectie na de bevalling zou ook geen overbodige luxe zijn want ik zit onder de striemen!! Voor mij geen bikini meer....

Ruben weet dat er twee babietjes gaan komen maar wat dat betekent weet hij nog niet. Hij wil wel wandelen met ze maar ze mogen niet aan zijn stofzuiger komen zegt hij. Ik leg het een beetje uit nu zeker ook omdat ik een paar nachten er niet zal zijn en hij naar oma gaat met papa samen. OOk heb ik hem foto ´s laten zien van voedende moeders zodat hij hopelijk niet jaloers wordt. Hoe hij er echt op zal reageren weet je natuurlijk nooit maar ik hoop dat hij het erg leuk gaat vinden deze ruime gezinsuitbreiding!

groet,
Jinny

Terug
Bovenaan