voor joet

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

wat leuk dat je ook in zo een soort zelfde situatie zit!!alleen jij was al gestopt he?ik nog niet maar misschien wel handig en dan kijken hoe je cyclus is!!ben vroeger aan de pil gegaan omdat het allemaal zo onregelmatig was dus ben benieuwd!!lijkt me wel leuk om contact te houden!!

liefs petra

Hoi Petra,

Ja leuk.....schept toch een band! Ongelooflijk hoe iedereen er mee bezig is he, als je al die berichtjes leest..... Misschien zijn wij straks ook zo!!

Mijn cyclus was ook onregelmatig en dat is  nu weer t geval. Ik houd bij wanneer ik ongi ben en als ik denk dat ik m'n eisprong heb schrijf ik dat ook op. Kan ik later checken of t klopte (bij start van de ongi 14 dagen terugtellen). Zo leer ik t misschien steeds beter herkennen.

We hebben een tijd geleden al besloten dat we een kindje willen, maar het was praktisch gewoon nog niet mogelijk. En ik wil wel alles op orde hebben als er een kindje komt en bijv. niet midden in een verbouwing zitten ofzo. Maar eigenlijk vind ik het ook wel goed om op deze manier gewoon samen aan het idee te wennen. En dan neem je alle tijd om na te denken wat een kindje wel niet allemaal veranderd in je leven.

Heb wel extra aandacht voor zwangere vrowuen, zie ze ineens overal! ja, lijkt me zo gezellig zo'n kleintje. Maar goed, nog even alleen dromen en dan hopen dat het straks snel lukt!

We 'spreken' elkaar!

Lfs Joet

hoi joet,

wij wilden ook al eerder stoppen met de pil maar we werden ingeloot voor een nieuwbouw woning en dat is volgend jaar maart klaar!en had geen zin om met dikke buik of net bevallen te gaan verhuizen.

wij maken deze strip af en dan ga ik ook eens kijken hoe het met mijn cyclus is gesteld!!ben wel erg benieuwd!

je ziet idd overal zwangere vrouwen!!heb ik ook en bij ons in de vrienden groep zijn d efagelopen 5 weken 4 baby's geboren!!dan gaat het wel kriebellen hoor!!

zelf werk ik ook op een kinderdagverblijf met baby's en op het moment erg veel kleintjes!!!
wij worden ook zo op het forum hoor!!!

leuk om contact te houden!!!!

spreek je snel liefs petra

Terug
Bovenaan